Showing posts with label KURUS PENGURUSAN LEPAS SIJIL PELAJARAN MALAYSIA. Show all posts
Showing posts with label KURUS PENGURUSAN LEPAS SIJIL PELAJARAN MALAYSIA. Show all posts

Monday, March 14, 2011

KURSUS PERGURUAN LEPAS SIJIL PELAJARAN MALAYSIA [KPLSPM]


Assalamualaikum.. PERHATIAN. PERHATIAN kepada semua calon lepasan SPM 2010.. pendaftaran untuk ke IPG/ MAKTAB telah dibuka ..and, PLEASE take a NOTE bahawa permohonan ini akan ditutup pada 21.3.2011. x lama da tu.. baik korang isi cepat!..

Actually. aku mengupdate psal ni pun sbb ade org igtkan iaitu Abg Afiq Razak..kalau x sampai mati aku taktau yang 21 haribulan da tutup, aku ingatkan 31 haribulan. pheww. nasib baek abg ni bagi tau. kalau tidakk..x berisi aa aku nampaknye. haha...Mula2 aku bukak web tuu...pehh, banyak gila mende kena isi.. macam serabut je tgk. tak caya? tgk ni..


Oh banyak gilaaa. Part yang aku pling pening nak isi.. errr. mesti la part yang SUKAN DAN PERMAINAN . haihh. gila ape.. korang nak tau? skolah aku mana de kelab utk permainan!! kalau ade pon x aktif bebb.. so, bahagian tu mmg aku kosongkan je.. cuma bahagian PERSATUAN DENGAN KELAB BERUNIFORM je la yg penuh.. lagi satu..haihh. skolah aku mana aktif pun kelab uniform! waaa.. nak menipu kang dia cakap kena reject. kui3. so, seriusly aku jujur gilaa isi. haha...Setelah keserabutan melanda.. akhirnya siap jgak!


Aku amek course ni... PENGAJARAN BAHASA INGGERIS SEBAGAI BAHASA KEDUA PENDIDIKAN RENDAH(SK) DENGAN PENDIDIKAN ISLAM PENDIDIKAN RENDAH(SK)

Ok ke course aku amek ni? kot2 ramai yg mintak. waa. melepas la aku nak dapat. haha. da la result aku ntah macamane tah.. *sedih sebentar pikir result..tah dapat bape* then, pusat temu duga.. err. aku amek dkat bangi! hahaha.. kenapa aku amek bangi? aku tgk macam area bangi je yang dekat kat situ.. kalau lipis macam lebih kurang je aku rase..kuantan plak x de... ambik bangi best skit kot. alang2 dpat gi KL .haihh. oiitt. kesitu plak aku. kahh3...ok, dah legaa..semua da selesai.. tapi, errr..x de ke course utk skola menengah? aku tgk ade SK dgn SJK je banyak. haiihh..


Okayy.. dah siapp! hehehe... tp printer x de. so x print. adess.. kna print gak ke?? kalo camtu.. kna gi kedai lahh nntii..bagi sesiapa yang belum mendaftar. cepat daftarkan diri anda sbelum tarikh tutup!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...