Showing posts with label cadangan. Show all posts
Showing posts with label cadangan. Show all posts

Monday, March 7, 2011

Giveaway : Menang Reload RM5 dan Header


Assalamualaikum... First of all, aku nak berterima kasih dekat semua follower aku kerana sudi follow blog aku ni, dan blog aku yang baru berusia 3 bulan ni akhirnya  telah mencapai 15000 follower. mmg satu pencapaian yg besar la bagi aku..dan aku nak ucap tahniah kpd pemilik blog  http://puterianiss.blogspot.com/ kerana telah berjaya menjadi follower ke 1500 aku. insyaAllah aku akan review blog dia..

Dan, sebagai penghargaan aku kepada semua follower aku yg sudi follow blog aku dan komen di blog aku walaupun kadang2 aku terlupa nak balas jejak, terlupa nak balas komen dan segala yg tersilap. aku mintak maaf lah ye. kalau boleh semua aku nak balas ..tapi masa tidak mengizinkan...

Berbalik kepada banner kat atas. ye! aku nak buat give away skit...giveaway ni korang x perlu la nak beria-beria buat entry ... just leave kan comment dekat entry aku ni je.. tapi, korang kena jawab lah kan soalan aku ni... Soalan nye berbunyi camni...

" Nyatakan saranan cadangan atau kutukan terhadap blog aku"

ok dah jelas?? maksudnya..korang hanya perlu komen cadangan/ kritikan dan apa yang aku perlu perbaiki pada blog aku dengan ayat yg kretif dan beserta komen yang membina.. aku akan pilih komen yang terbaik dan kritikan yang membina bagi aku...korang bebas nak cakap apa..just tulis je. lepastu jangan lupa sertakan sekali link blog.. 

Tarikh tutup : 8 HB 3 pukul 10 MALAM

Komen yg terpilih akan mendapat Reload RM5 berserta 1 header ..korang nak demand ape skalipun kat header tu demand la. tp jgn lebih2 kang aku sepuk..Aku akan pilih 2 Komen SAHAJA maksudnya 2 PEMENANG la kat sini.. dan sudah pasti aku akan review 2 pemenang yg terpilih..

itu sahaja yg aku nak sampaikan..korang boleh mula drop comment sekarang =)

p/s : aku akan approve komen yang ditinggalkan sebaik sahaja tarikh tamat 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...