Wednesday, November 9, 2011

MAKAN-MAKAN | CARL'S Jr. BESARNYAAA

ASSALAMUALAIKUM

Kau dah takde idea sangat eh nak post ape dkat blog? smpai makan carl's jr. pun nak kecoh. haihhh. -.-" . 
Alaaa.. biar laa. kesian laa skit dekat aku.. aku ni mana pernah makan western2 ni.. slalu makan makanan org timur je. so, haruslahh aku nak update pasal makan makanan western kan. HAHA.. Hari isnin, which is 2 hari yg lepas.. aku pergi laa merayap dkat MidValley tu.. Mula2 nak tgk wayang.. tapi, tu laa. ramai sngat yg Q. so, malas aku nak beratur pepanjang. banyak koje lain lagi aku boleh buat kann.. Aku yang masih didalam kelaparan ni pun telah mencadangkan dkat kawan ak supaya makan dkat Carl's Jr. ni. Sebenarnya dah lama aku teringin nak makan dkat sini. HAHA. bukan laaa teringin ape, sbb ramai yg cakap sedap sangat..secara tak langsung telah membangkitkan nafsu makan aku. Akhirnya impian telah terlaksana..


DOUBLE WESTERN BACON CHEESE BURGER

Ni laaa burger yang aku order...Aku pun taktau yang mana satu sedap. nak dekat sejam jgak la tgk menu yang kat atas tu. alih-alih aku pilih yang ni! HAHA *ye ye je sejamm kan >.<*. Bila da order menda nihh.. dia ada kasi nombor giliran. *macam dkat spital plak kann T.T*


Hahhh.. hamek kau! so, pendapat aku.. Carl's Jr. jadah ni mmg SEDAP laa. sebab dia besarrrr!! besar gila kot burger dia. tak muat mulut aku.. Tapi, memang puas laa. sebab BESAR. #eh. Pastu air dia yang LARGE ni boleh refill plak tuuuhh! kalau aku tau baek amek medium je kann..servis dia pun okay jgak.. tak lambat sangat la sampai makanan yg diorder tu.. then, ape lagi eh.. oh ye! HARGA! . aku rasa harga dia agak MAHAL laaa.. kalau boleh kurangkan sikit laa. orang kampung macam aiii ni mana mampu nak makan menda-menda mahal mcamni.. Sambal tempoyak dengan nasi putih je laaa yang padan dengan guaa kann. ehhh , akhir kata.. cuba la makan menda ni! sedap! hehe. okbai. slamat menjamu slera! 

1 comment:

SHaRKFiQ SSM said...

ak lg kampung, xpenah makan pun.. btw, lain kali letak r terus RM bpa, nak lagi senang, tgkap je gambar resit tuh..

senang sikit nak buat bajet, bpe rm nak mkn kt sni..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...