Monday, April 22, 2013

Majlis Watikah Perlantikan JPP IPG KBA SESI 2013/2014

ASSALAMUALAIKUM

Hi uolss! Ai iz actually tak tahu sangat nak update pasai pa lagi dah dekat blog ni. Lepas banyak kali duk tangguh-tangguh apa pun takdak. Benda-benda yang best yang perlu diupdate semua tak berjaya diupdate. hahaha sedih kan? *takdelah sedih mana pun sebenarnya because memang takda orang baca pun blog cabuk aku ni. yedak? haha. So, nak dijadikan cerita 15 April 2013 haritu telah berlangsungnya Majlis Watikah Perlantikan JPP bagi sesi 2013/2014. And the worst part is I am one of them. haha habislah. rosakkk-rosakkk. 

Nak cerita pasal apa eh. Seriously aku teruk betul part nak  cerita pasal benda ni semua. Tak ingat sequence dah. Sebab benda ni pun jadi dah lama sebenarnya. Otak pun macam dah berkarat sikit. Lupa nak cuci pakai clorox. Thats whyyyyyyy. So, kita tengok gambar je lah banyak2. okay? haha


Jangan tanya kenapa aku gelak macam tu. Entah apa tah. Memalukan! hahahah


Tengok tu muka takleh blah. HAHA

Ahhhhhhhhhhhhhh bosannya blog aku ni. Entry ni bosan. Nanti lah. Kalau aku rajin nanti aku update lain kali eh? HAHAHA aku sendiri baca pun bosan. Malas nak taip panjang2 bagi lagi bosan. Siapa yang baca ni pun aku kira macam dah bersyukur sampai makan tak lalu semua. Gitu. bye. 

3 comments:

PearlKaz said...

alaaa.. cite aje la ape2 yg terjadi di hari bersejarah itu..
kalo malas, ckp je malas.. hahahaha

Fakhruru said...

tahniah!! ^^

Mek Onie said...

bersungguhnya dia senyummmm,hik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...