Monday, January 7, 2013

BERAK DALAM KOLAM TAMAN TEMA AIR


ASSALAMUALAIKUM

Mula2 sekali sila perhati betul2 gambar di atas, cuba tengok betul-betul benda apakah itu? Kalau tak nampak lagi takpe, Boleh zoom in sejuta kali kot. bagi clearer image. HAHA. Nampak tak punyalah aku takda idea nak update blog. Sampai kisah taik pun jadi nak cerita dekat blog. Terasa juga loser seorang Syed kat situ. Tapi tak kisah kan? saja nak kongsi-kongsi rasa jijik bersama-sama. Sharing is caring. Right? 

Aku sebenarnya nak kata yg kalau aku salah satu mangsa yg tengah mandi dalam kolam kat atas ni, perasaan aku semua bercampur baur kot. Mungkin rasa jijik, rasa nak muntah and at the same time rasa nak lempang orang yg bertanggungjawab berak dalam kolam awam tu! Get a room lah siot! 

Serious geli. Aku tak tahu lah apa yg berlaku dgn kondusi otak dia time tu. Mungkin amnesia ke apa agaknya. Mungkin dia ingatkan tandas. Tapi salah tempat. oppsss. If only I were there, ahhhh tak boleh nak bayangkan lah! geli wei! hahaha. Lagi2 bila nampak dengan jelas texture taik tu. Ya Allah I cannot brain this T.T .

So, konklusi dia di sini, bagi aku mungkin taik ni 'dihasilkan' oleh seorang budak2 yg kurang pengawasan dari orang tua/parents beliau. Bila dah tak tahan lagi, berak je lah kat mana-mana. Senang kan? Kata budak2. Mana fikir banyak dah. Mungkin jugak tu kan? HAHAHA. 

p/s : jumpa lagi! jgn berak merata okayyyyy :) 

2 comments:

AA said...

kembang tekak je rasa. sebab tu lah kita tak suka mandi kolam ni. jijik bebenor je rasa. hakhak

penaberkala said...

geli siot
pengotor betul sape yang berak bersepah tuh
shit!
nk kata cirit pun, tahi berketul,lol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...