Monday, July 25, 2011

Eh iklan percuma di bilatergigithalia.com


ASSALAMUALAIKUM

Nampak tak header kat atas ni? nampak?? header ni kepunyaan EmanTheHalia. Tujuan aku tepek header dia dkat entry ni sebab nak join dia punya segmenn.. nama segmen diaa.. ermm.. ruangan Iklan percuma di Bilatergigithalia.com untuk anda.. *ehh, ni segmen ke wei? hahaha* . Mengikut ape yang eman ni cakap.. diaa ada 3 ruangan iklan je yg percuma ...so,aku rasa..pemilihan berdasarkan entry yg kreatif dan yang pandai kipas-kipas tuan punya belog akan dipilih untuk beriklan di blog eman yang jambu tu! wuuhuu~! (bodek)

So, kalau korang nak join dan beriklan di blog eman halia ni.. korang kena ikut syarat2 dkat blog dia tu dulu.. Then kena jawab soalan ni "Tulis dua benda yang korang tak boleh lupa fasal blog ni (pastikan menarik dan pandai2 la bodek)." 

Okayhh, So, benda yang aku takleh lupa pasal blog eman ni adalah gambar pada setiap entry. Aku rasa benda ni yang paling menarik.. Sebab design-design dia cool kot mengikut setiap topik yang diketengahkan.. memang sangat sesuai dan nampak sangat profesionalisme.. . antara contoh-contoh 


ARGHHH>.< . mula-mula aku nak bagi contoh banyak2 tau takk. tapi..ermm. internet slow gila laaa. nak loading pun makan masa bebb. so, aku bagi satu je laa... aku tgk setiap gmbar dkat entry eman ni.. sangat kemas dan menarik perhatian.. so, bilaa everytime dia tweet atau ping entry dia dekat FB aku dah terbayang gmbar ape yg dia akan letak untuk topik-topik tertentu yang akan dia utarakan.. menarik bukan? :)

2nd, ape yang aku takleh lupa lagi ialah nama HALIA tu sendiri..

Bila aku teringat kat halia je.. msti aku ingat kat eman! eh takk. msti aku ingat dkat blog eman. HAHA. even kengkadang aku pergi dapur nampak halia pun aku teringat bilatergigithalia.com. Lepas tu.. aku teringat VLOG dia pulak.. vlog dia yang pasal kenapa nama blog dia bila tergigit halia tu .aaaa...asal aku tetiba teringat vlog dia nihh! haiihh..Pendek kata... nama dan identiti blog eman ni mmg da ckup memberi impak yang kuat dah kepada blogger lain untuk mengenali blog bilatergigithalia ni..dahhh la unikk...template plak menarik... ditambah plak dengan owner yg hensem dan jambu! wuahhhaa .. lagi ape lagi ehhh... taktau da ni.. aku tak reti nak kipas lelebihhh nih! kah kah kahhh.. okbai! sape nak join click je dkat sini .


p/s : sape beb nak kasi pengiklanan free dkat blog! ahaha. da la blog dia #retis 

10 comments:

EmanTheHalia said...

wahhh pandai ko pilih gambar tu eh. ok2 aku sebenarnye suke kat point yang orang nampak usehe aku. ade chan2 nanti aku tgk balik thx!

Toyota Parts said...

Terdapat banyak laman web yang memberikan perkhidmatan sebegini. Cuma hampir semuanya memerlukan kita berdaftar dengan mereka. Dan iklan kita juga sebenarnya dieksploitasi menjadi kanduangan laman web mereka dan mereka meraih keuntungan dengan kehadiran pengunjung ke laman web mereka. Namun terdapat satu laman web yang benar-benar percuma. Dan iklan kita tidak dieksploitasikan. Komuniti Iklan

Toyota Parts said...

Wow what a site for getting knowledge about this site is too easy thanks,,,,,for nice corporate........

Anonymous said...

cantik banner tu :)
Kunjungi lah juga laman saya :)
http://cityiklan.blogspot.com
http://iklancoffee.blogspot.com
http://andaforex.blogspot.com
http://singgahiklan.blogspot.com
http://iklandimalaysia.blogspot.com
http://incomeiklan.blogspot.com

Unknown said...

Menarik untuk mereka yang ingin beriklan di tempat yang ramai pengunjung. Kalau ada lagi maklumkan la ye. :-)

Anonymous said...

assalamualaikum..sy nak mintak izin copy artikal ni untuk mengajar n untuk sampaikan kepada org lain..semoga ia membantu..thanks..sy doa kn semoga awk dberkati..wasalam..

Anonymous said...

assalamualaikum..sy nak mintak izin untuk copy artikal ini untuk mengaja n untuk dsamapaikan kepada org lain..sy beharap ia dapat membantu.thanks n semoga awak sntiasa mendapat rahmati dr NYA..amin..wasalam....

Anonymous said...

izza

assalamualaikum..sy nak mintak izin untuk copy artikal ini untuk mengaja n untuk dsamapaikan kepada org lain..sy beharap ia dapat membantu.thanks n semoga awak sntiasa mendapat rahmati dr NYA..amin..wasalam....

obat kuat said...

semoga sukses selalu menyertaimu
di persembahkan dari toko online obat kuat dan kecantikan herballs.

Anonymous said...

semoga sukses selalu menyertaimu
di persembahkan dari toko online obat kuat dan kecantikan herballs.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...