Sunday, February 6, 2011

Sahabat Blogger Kini di Temerloh PART 1


Assalamualaikum.. okay.. anda nampak x gmbar di atas?! yea.. itu bermakna bahawa..kami telah mengadakan gathering secara kecil-kecilan di temerloh.. *peh skema kot*.. Semalam, pada tanggal 5.2.2011 buat kali pertama aku join gathering blogger. hahaha!. sangat seronok kot.. tp, maklum lah kan, baru 1st time. mesti la malu2.. asal nye camni.. aku tertengok ade sorang blogger yang post dekat wall SB. die tulis 
" Currently in Temerloh " , wahh!. aku pun mcm, agak terkesima la gitu kan..sbb, tetiba je ade org dari Temerloh post camtu...lepastu.. borak punya borakk.. diorang nak buat gathering..

Keputusan sebulat suara ingin mengadakan gathering di e-Station Temerloh Pukul 4..Aku pun tido pada pukul 4 pagi tu. haha. pastu, bangun2 je da pkul 1.00. lambat jugek eh aku bangun.. da bangun mandi2 .. siap2 sume.. aku pun ready da nak pi Temerloh.. Otw nak gi sana, tetiba Nurul send msg, dia ckap dia da ade dkat sna.. ohh, aku ingat tu Nisa.. Sbb,aku mmg x save nombor diorang menggunakan nama.. aku save guna abjad A,B,C,D. aduhh. my Fault..sorry2..aku sampai dkat e-station tu pun aku mcm, pane la jugak sebab x ingat nama kan...gila tol aku nih -.-" . Nama pun x ingat...adui aduii...
Aku kena dok sorang2 dulu tunggu Api. Api ni da la lambat.. aku segan ni sorang2 kat meja bulat tu..jd mcm laki melayu terakhir da. bhahaha..Last2 sampai pon Api nihh...

Tapi walaupun mini gathering gitu.. ttp best dapat jumpe korang yang ensem dan comeyy gitu . hahaa..da macam model da aku tgk korang nih!. aku je yg x reti nak pose, tp dipakse. waaa.. ='(.
Ehh, aku lupa nak pkenalkan siapa yg join nihh, hahaha. jom jom checkitout.





Haaa..ni jela name yg join... kalau korang nak tgk gmbar yg kitorang shoot and video skalii.. sila nantikan PART 2 yepp.. hehee.. Pen OFF 

27 comments:

Dzu Aamal said...

bhaha! dua je ke laki . kalau CL join niey . mau terangkat restoran tu . kan3 .. ahak :p

APi said...

patot la lambat..
siap edit kaw kaw punye..
lain kali jangan segan2 k..^^

woot woot said...

bhahhaha..alamak lawa lah ! nak satu !lol

paris hilton masok islam ?

SyedGraphix Dot Com said...

@cik Ladies terangkat la sangat. bhahaha

SyedGraphix Dot Com said...

@APi erkk.x kaw laa...setengah jam punye edit je ni. haha

SyedGraphix Dot Com said...

@woot woot tanye tuan diaa laa.. hahaha.

eszol raar said...

pergh!

dgn gadis, ade ringan2?

iniialahaku said...

wow...aweks...sib bek aku dok jauh

hahazirahas said...

waahh, knape x ajk ak skali wei.. hahaha~

admin said...

@SyedGraphiX : aisehh ayat .. best la SG kan . dikepit 3 dara pingitan :)

#MalisaDeafJourney said...

wow,bes nyer! :P

#MalisaDeafJourney said...

wow,bes nyer! :P

chittysarah said...

waaa~~
biler aku akan join yer=.='

Nisa Kay said...

seriously suka gilaaaaaa sted edit gambar tuh!!! hehehehe
thankssss :D

nnt gath lg yeee.. hehehe

Nur Hani said...

wah cam best :)

SyedGraphix Dot Com said...

@eszol raar oiittt, cam hampehh. haha

SyedGraphix Dot Com said...

@iniialahaku hahaa. naseb laa

SyedGraphix Dot Com said...

@iniialahaku hahaa. naseb laa

SyedGraphix Dot Com said...

@Hahazirah aku lupe gilaa hazirah. alahh, lgipun ni x rancang punye gath la .haha

SyedGraphix Dot Com said...

@Abdul Farique hahha.. best2.. :P

SyedGraphix Dot Com said...

@a!n n!a best sgt ain, ehehe

SyedGraphix Dot Com said...

@chittysarah jemput laa dtg. hehe..sara kat ne?

SyedGraphix Dot Com said...

@Nisa A [Saya Suka Menaip] haha.. thanks nisa :P , biasa je kottt

SyedGraphix Dot Com said...

@Nur Hani aah. mmg best punn. hehe.

Siti Safiyyah said...

cisss...cisss..boleh tak nak jeles??! ;p

Farahanis Waheda said...

sukaaa semua! hehe nnt kita gath lagi ye ! :))

aien hermionie said...

erm best nyer korang.. teringin gak nak g... lain kali klu wat gath area situ.. bagitau taw... sbb aien duk area jengka jew... nanti blh join...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...