Monday, February 14, 2011

Aku Takde korang Jaga Rumah Aku Elok2 Ye

Assalamualaikum...maaf ini post pendek. Actually nak ucap terima kasih kat korang yang dok comment psal iframe tu ye.. aku x sangka la banyak feedback daripada korang...Dan, paling aku terharu ade yang tinggalkan Feedback melalui FB aku dan add aku dkat FB ..

Bro..merujuk entry baru bro pasal iframe tu kan..betol aku setuju pasal ada orang menggunakan iframe untuk mendapatkan popular hari ini tapi sedihnya bila ada yang komen cakap yang selalu dapat tu seolah2 semuanya guna iframe..mungkin ada yang dapat tu daripada situ tapi ada yang memang betol-betol usaha untuk dapat..promot di twitter dan facebook. Kalau bro boleh please clarify yang tak semua buat macam ni sebab persepsi orang akan berubah. Tak perlu mention blog kami pun tak apa tapi just clarify yang kaedah ini tak semua yang amalkan. Thanx bro =)


Bro, jgan Risau ehh. yang aku dedahkan semalam adalah pasal cara negatif untuk diorang menempek muka diorang kat situ... dan memang bukan semua yg guna cara kotor tu..thx ye sebab sudi bagi pendapat dan clearkan lagi isu ni..aku mmg x perasan yang aku da tertinggal . huhu. MAAF =)..


Pasal comment-comment korang semua.. aku masih ada lagi yg x berbalas. sorry tau. aku terpaksa pergi ke Muadzam pada hari ini dan Kuantan Pada hari selasa. so, aku akan kembali pada hari RABU.. Aku tulis entry ni pun just nak say BYE to korang semua..Aku harap korang tolong la jage blog aku elok2. sbb aku takut ade perompak datang nak merompak blog aku! HAHA..And, kalo ade orang Kuantan n Muadzam bgtau aku!~ bleh jumpe. hehehe. ok lahh, aku x mandi lagi ni..kalau korang datang blog aku..tinggalkan jela comment. nnt aku datang jejak korang blek tau Akhir kata ... Assalamualaikum.. 

13 comments:

Bintang Biru. said...

bye bye ! HAHAHAHA.

Siti Safiyyah said...

erkk bagus2 memang patut pon ko clearkan mende ni. sebab kadang org bace entri skali napas jek. tu yang kadang2 salah paham. (macam haku bhahaha ;p)

Nas said...

slamat bercuti...
hehhee
beselah tu bro
ade gak yg terase kan
tp entri ko buat aku 1st time singgah ke blog ko
hahhahahaa
harap2 mereka xbuat lagi

latest entri:

tumbuhan yang amat pelik di dunia!

fi said...

p elok2 ye org pahang :)

eyjalukman said...

haha kalau kita yg nk merompak ? ;p

Solihin Zubir said...

selamat pergi dan selamat kembali.. heheh..

Dzu Aamal said...

SG , nk gi mne ??!! tak ckp pun ! .. ahaha :)

saperakue said...

aku kat kuantan =)

My MiRa said...

haish macam2 pesen orang nak dapatka traffic....hheeheh .hati2 ya..take care..nanti balik jangan lupa update blog...ehehe


dah tawukan mira tukar url?? www.darihatimira.blogspot.com

redzuan ridz said...

jgn risau syed aku akan singgah blog ko hari2 aku akan sumbang trrfic wlupun ko xde ..

Maulidur Rasul : Menyelusuri Hikmah Keajaiban Kelahiran Rasullullah S.A.W

Unknown said...

jatuh bangun sendiri ye..
hahhah

Anonymous said...

patut lah ketuk pintu xde org nyahut... :)

Faizal n Fashitah said...

Okeh..nanti aku jaga blog ko ni huhuhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...