Friday, December 10, 2010

award untuk follower top 123





Salam, ya! bjumpa lagi kita yekk!. Disebabkan Follower aku telah mencapai angka 123.. aku rase bermurah hati untuk memberi award kpd mereka2 nih..yelah, sebagai tanda penghargaan terhadap mereka yang susah payah view aku nye blog. follow plak tu.. blog aku ni. ape lah sangat kalo nak dibandingkan dengan blog laen2 yang lebih gempak meletop lagi marveles tu! . So, tanpa lengahkan masa. kat sini aku tag kan 28 org blogger yg ade Account nye di VIEW pada award di atas


1) Zuhanis Mohamed
2)NaniCounseling87
3)Kinah
4)SkypeCrews
5)SkoozSan
6)Inspirasi Conteng
7)MizzPutry *tiada link*
8)DZ CLICK ENTERPRISE DZCE *juga tidak dpat link*
9)Meaw
10)Ummi Hanie
11)Cikfarahnordin
12)Mieya Sara *tiada link*
13)Bella
14)Apek poyo
15)eka & t.o.r.r.e.s *tiada link*
16)Hana
17)Adam Haiqal
18)Mr Curly
19)Cik Bulan *tiada link*
20)olicksyasya
21)Azmira Yusoff
22)AkuBersamaCahaya
23)Abu Luqman
24)Ekin<3<3*tiada link*
25)Firdaus *tiada link*
26)Mr. Tas *tiada link*
27)Bulat
28)Prince Kais


Berikut ialah nama yg telah aku list *aduih penat ak cari link korang* ..but, sebelum tu, aku mintak korang buat 1 entry baru.. jawab soalan aku. sng je k?

1) Apa pendapat korang tentang blog nih?
2) Ada cadangan untuk ditambah?


Dah siapp..2 soalan je aku suh korang jwab yekk :) and bg yang xde link tu..tlg inform pd aku kemudian ye. yakni, bbile anda terbaca ini entry lahhh..thx for being my followers  and happy blogging!

12 comments:

Mek Onie said...

tengs eh, t free meaw setel yawww :)

mr.curly said...

mekaseh byk2 ye..zasss!!

SyedGraphix Dot Com said...

welcome :)

Bella said...

oryte encik!
ondway nk wat en3..:)

redzuan ridz said...

bro award utk followers ke 146 xde ke? ko ciptala bro, sbb aku nk follow ni. sbb aku pun nk award jgak .. huhuhuhu.. anyway follow dis blog. aku kleuar g mkan nnti aku follow :)

SyedGraphix Dot Com said...

bella : thx bella :)

redzuan : haha, boleh plak ea? x pe. nnt buad award laen xD

Bella said...

d0ne!
thanx again 4 the award dear..

p/s: s0ry la,xreti nk kritik2 blog org sbb bl0g bella p0wn x sempurna mne..:)

akubersamaCahya said...

terima kaseh daun keladi!

http://akubersamacahya.blogspot.com/2010/12/content-award-untuk-follower-top-123.html

Skype Crew said...

thanx syed..nice to meet u.. ;)

SyedGraphix Dot Com said...

bella : welcome
abc : sama2 :D
skype crew : nice to meet you too :)

zuhanismohamed said...

eh..nama sy yang mula2 ke..he he..
tq..
nanti sy wat entry ya :)

SyedGraphix Dot Com said...

nama mula2 sbb gmbar mula2.. hihihi XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...