Monday, December 13, 2010

Face Touch UP

Salam..bagaimana malam anda? sronok? hhihi. *cam poyo je ayat aku nih* .haha. since malam ni aku x study. Bahasa Arab. x de bahan. and, aku pun x tau mcamane nak study feel mudoriq amar n sume tu laa. senang cite NAHU aa. so, ak isikan masa aku dengan main Make-UP2..budak pompuan suke kann men make-up2? ihhiih.. kini dgn adanya Adobe Photoshop, bkan dak pompuan je..dak laki pun bleh bermakeup2 tau takk!. *aicehhh*..Gambar yg aku makeup kan malam ni ialah akak aq exsyelly.. haha. so, ini dia gambar nye  
amacam? nmpak x perbezaan sebelum dengan selepas? hihihi. adushh...so, aku nak creditkan kepada Ezhan Artwork krana aku curi tutorial ni daripada blog dia lah! haha. korang nak try? gi la lawat blog die lagi gempak + mletop + marveles lahh! kompom x rugii.. wuuuhuuu~ 


p/s : saya budak baru belajar

6 comments:

Zeanne said...

haha..nice..! :D

SyedGraphix Dot Com said...

thx anne

Nafis A. Zairudin said...

aku nk link ezhan artwork tue..

SyedGraphix Dot Com said...

click je kat name die tu oke? ;)

Anonymous said...

haks3..blajar arab jgk,sma la:))
best2 men mekup2 org ni,slalu wt gna adobe:P

SyedGraphix Dot Com said...

hahaa.reiko un sme ehh? XD
best kann? ehee xP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...