Sunday, December 26, 2010

Kalau Berpacaran - Sohaimi Mior Hassan, Ana Raffali & Altimet



Salam dan selamat pagi korang! . pagi2 nihh, best tol layan lagu kan? hehehe. So, aq suke layan lagu kalau berpacaran ni.. mmg sdap la! , da la sore ana yg Cute tuu sdap sangat..tp, kalo imej diorang lbih islamic, baru la lagu ni akn memberi kesan kepada org lain kan? tp, btw.. diorang ttp da sampai kan msg tu. huhu..so,
jom kite nyanyi sama2 ikut lirik! yeahh! x)

korang suke x lagu ni? hehe.. tp, rasenye ramai la jugak yang suka lagu ni. bukti dia? okk.. jap ea...
tgk? baru tulis sikit je..da ramai like.. kan kann? hehee
so, Congratzz la tu Ana , Altimet ngan Sohaimi Mior Hassan. tbaek la lagu korang! hehehee.

p/s : suke part2 setan tuh .hahaha

10 comments:

AfiQ said...

lagi best kalau tgk yg cik shida nye.. hahaha.. klaka! =)

SyedGraphiX said...

btol2.. haha. lawak la die tuh.

ruby zaizi said...

huhu sy pon suke lgu tu!!:P

ruby zaizi said...

huhu sy pon suke lgu tu!!:P

SyedGraphiX said...

best kannn best kan?? hehehe

ZWAN SABRI said...

love this song.. ;)

SyedGraphiX said...

ahaha.best kot :P

insan biasa... said...

best2...layan~~ ^^

Hanim Mahali said...

lagu nasihat camni yang bagus... memang besh la lagu ni... ^_^

Hanim Mahali said...

lagu nasihat camni la yang bagusnya... memang best la lagu ni... ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...