Wednesday, January 26, 2011

1st GA Pearl by mOoN


Assalamualaikum.. wahh, nmpak x gmba sys ni *die lagi tue dr aku ni* ..nmpak kan? hehe.. korang tau ta.. sys ni ajak aku join die nye GA laah, jemputan VVIP daripada shoutbox haruslah aku tunaikan! hehhee..
jom kite tgk ape yg Sys Moon ni nak kite buat untuk GA die nih..


1. Buat satu entry ringkas mengenai GA ni...dan entry tu mestilah mengandungi,

  • sebab kenapa anda join GA ni..
  • antara warna putih, peach dan hitam,, which color describe u the most..dan nyatakan kenapa...HANYA 3 WARNA DI ATAS tau...
2. Letak banner kat atas *yg ntah apa-apa tu dan tajuk 1st GA Pearl by mOoN dan linkkan ke entry ini...


3. Terbuka kepada bloggers boys and gurl...

4. Tag 3 rakan anda dan pastikan mereka tau...HARUS!! x boleh nak malas-malas...hehehe..


jom kita mulaa! hehe..
  • which color describe SG the most. ok, aku pilih kaler hitam.. Hitam ni walaupun warna die gelap.. tp, x smestinya melambangkan hati yg gelap dan segala benda yang buruk kan? kalau kaler putih skalipun x tentu lah lagi  hati seseorang tu sesuci kaler tu ataupun tak. hehe
  • Knapa eah aku ckap kaler itam ni dscribe psal aku? .. ok 1st, aku mmg suka gilaa lah kaler itam..baju aku..seluar aku...kasut aku....semua kaler itam tau.. hehe. tp, ade la jugak kaler laen..cume kaler itam tu banyak la...pastu2...aku punya rambut pun aku suka kaler itam tau! *x baek tukar rambut kaler laen ni.. dosaa tau!*
  • pastu, korang tgk blog aku.. hitam jugak kan? segala-galanya la itam. hitam ni memang melambangkan diri aku yg aku ni mmg hitam! opps.. aku x itam laa. lalala~.
  • orang cakap hitam ni menawan. hehee. hitam tu jugak manis..wahh, sgala2 nya psal hitam mmg mnarik! sbb tu aku suka..
  • Hitam jugak melambangkan aku yg kuat marah kot. -.-" . aku mmg x leh silap sket. asik nak mbebel jek keje nye..
Sebab ape eh aku join GA ni?

- Sbb GA u mnarik la moon.. pastu dapat jemputan VVIP pulak kan? so ape lagi.. hehe. pastu, nak bagi sokongan bagi orang2 yg wat GA ni smoga nnti kalau aku wat GA org bg skongan kat aku plak :P. 
pastu lagi, salah satu cara nak update blog :P

So, aku nak tag 3 orang utk join GA ni


p/s: sapa2 yg tbaca pun jemputlah join !

6 comments:

Anonymous said...

x bleh blh statement *die lagi tue dr aku ni* ....hahaha...katalah sebaya...

penyertaan disahkan...

thanks support n join yaa..:)

Siti Safiyyah said...

cis SG tak sempat aku nak join ko dah join dulu..hahaha gudluck! ;)

Fariq Jalil said...

adeh syed pon pilih kaler hitam,, baru nak pilih,, copy paste bley??

SyedGraphix Dot Com said...

moon : hahaa. ok ape :P

SyedGraphix Dot Com said...

SS : aku mmg stiasa pantas :P

SyedGraphix Dot Com said...

Fariq : ouhh tidak boleh :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...