Sunday, January 23, 2011

Aku Hangat, Nak Join Bloglist Jejaka Terhangat.


klik banner utk ke page Jejaka Terhangat

2 Benda yang special kat blog aku ialahh.. *ehh, tapi aku rase cam tadek je plak.haha*

- Blog aku ade meebo.. sp yg x de tu. bleh la chat kat blog aku. best kan? hehee.

- Blog aku ni snang la jgak nak load. cume 84kb je. ringan kan? so, x de masalah kalau korang nak terjah menerjah ni.. kan kan?

2 benda yang best kat blog ko

- Aku suka gaya penulisan ko. kadang2 agak terkesima aku apabila membaca entry2 ko..

- Stiap kali kalo aku singgah kat blog-blog orang. aku tgk ko punye komen.. mesti komen yg membina.. *eh, ni tmasuk kat blog ke? *

- Best sbb blog ko putih, simple dan sangat ringan! sng nak masuk . suka2. =)

aku nak tag :
1) http://sembil9n.blogspot.com
2)http://aboy93.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

orait syed..thanks utk point2 tu..blog ni pon semakin meluaskan sayap nampaknya. hehe...

aku dah letakkan blog ko kat bloglist hangat, fan page ko pn dah di like..dah follow blog ni skali..ngehh..=p

Voting Kontest Tidak Lagi Relevan. Kesian Kat Blogger Baru.

SyedGraphix Dot Com said...

huhuhu.. tenkiu yee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...