Tuesday, January 4, 2011

The Store Mentakab, Temerloh

Semalam mak aku ajak kuar...dia nak beli emergency light.. pastu, alang2 da kuar..aku pun rase macam nak beli baju je... da la time gi KL baru ni x beli... huuuu~ ade satu baju tu.... RM100 lebey.. tpp mmg lawa la! rugii ta bli. huaaa...dah mak aku ajak gi kuar.. aku pun bawak la duit skali..ade laa duit lebih gi KL aritu.. banyak aa jgak. sbab aku ni jenis 'kedekut'. Kedekut disini bermaksud saving ok!? haha. aku syg nak gune duit aku ke arah yg x bfaedah.. kalau nak guna aku kena pastikan yg duit tu aku nampak ap yg aku dpat beli..aicehh..kalau nak ikutkan, mmg skejap je abis duit aku time gi KL aritu. nak pulak jalan2 dgn kazen aku yg agak 'pisau cukur'. hahhaa..tp, disebabkan saving pnya psal... smpai x guna lgsung plak duit aku...just guna for tgk wayang n makan je..Cerita pasal tempat shopping.. kat Temerloh ni takde tempat shopping la...means, x de outlet yg gempak2 dan mall.. yang paling besar pun The Store.. so, the store la yg slalu jd destinasi kalo aku nak beli baju ke hape ke..sbb,aku was-was skit nak bli dkat kdai bese. -.-" ..tp kan.. last year punya raya..baju dkat the store sume x cantik tau x..tp, aku pergi semalam.. Pehh! byk gile kot! geram aku nak bli sume! arghhh. actually, aku baru tlepas sale laa..sale baru je abis. aku plak baru je beli. sedih gile kot.. :'(
tapi, walapun sale da abes. melekat a jugak 4 pasang baju kat aku...


yes! dpat baju... haha.. yg 1st tu...name baju die jenis semi ape ntah. aku x ingat la semi ape.... tp, aku minat a jugak kan dgn baju cam ni. haha.. actually.. 1st time aku beli baju kaler merah! aaa...aq x pernah ade baju kaler merah yg pekat camni dalam koleksi baju aku... mak aku la suh beli.... mak aku ckap. kalau beli yg baju hitam.. nampak common. sbb, aku ni slalu beli yg kaler itam..mcamane korang rase kalau aku pakai baju tu?
hahaha... da la merah.. mcam x ssuai je ngan aku...

 
aiyoo.. cam sakit je mata aku kot..fitting room die bsepah! XD.

tgk sebelah2 baju tu.. sume kaler itam kan? haha..yg baju ke-2 tu plak baju kemeja... aisehh. baju kemeja macam nak pergi temuduga bagai. haha.. mak aku laa yg suh beli yg tu.. aku ikut je... boleh la jugak pakai time masuk U nnt kan? hehe..yg baju ke 3 tu pulak baju biasa2 je. haha. yg ke 4 tu pun baju tshirt ..mula2 nak cari yg lengan panjang.. *mak aku suh* . pastu, da jumpe da. ingatkan yg aku beli at atas ni lengan panjang da.. rupenya lengan 3 suku! argghh, panas toll. aku bapak la anti nye nak pakai baju lengan tiga suku gini. lama2 aku pun jadi 3 suku! . ahahaa, tp x pe la..ape salahnya btukar angin skali skala.. hehe.
kat sbelah the store mentakab nih..ade McD tau. so, aku pun.. lepas gi beli barang ngan mak aku. singgah ler situu... hehe. McD ni.. aku suka 1 je.. die punya french fries. aku suke gile french fries die..laen dgn KFC.
kalau KFC plak aku suka ayam die.. ayam McD plak aku x suka... sbb x sedap. haiih.. mcm berbelit je ayt aku. ahahha...
gamba sumbangan en. google

Waaaa.. aku beli 2 ni laa... addicted gile dekat kentang putar kat atas nihh. aku pun xtau name die ape. sbb, aku jrang beli McD . so, kentang putar pun boley la.. hahaa. aku beli 2 large fries dgn 1 kat atas ni... air fresh orange dgn sprite. semua skali RM20 -.-! . ape la.. makan kentang pun smpai RM20 kan??

**************************************
wahh, nanti aku akan beli jacket yg mcam ni.. sukaanya lahh! aduii
aaaaaaa..yg ni pun suka! waaa.....

P/s ; Siapa yg baek hatii.. jom blanje sy baju! hahaha xD

3 comments:

doyah said...

blanja aku dlu :P hhaah

SyedGraphix Dot Com said...

doyahh yg kdekott :P

Nisa Kay said...

orang temerloh ke?

sy org temerloh jaya :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...