Saturday, January 1, 2011

WELCOME 2011! hehe

Salam and Hello.

Wahh, agak lame x update blog nihh.. lately .. agak busy la.. dgn header2 yang ditempah. wahh. thx all. x sangke kot dpat sambutan. ade byk lg yg tgh pending nih... adui..sampai entry tahun baru pun aku x update. hehe.. konon smalam punyalah berkobar-kobar nak update. tp, mmg x sempat. ngantok kot semalam..so, dikesempatan ini..aku nak mengucapkan..

"SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU"

tp, jgnlah korang sambut dgn cara2 yg x spatutnye. yakni dgn hiburan dan maksiat..ya Allah.. bukanlah ape kan.cume..skit2. menjelang tahun baru je..ade hiburan sana sini..tergedik2 menari berjoget sume. diorang x tau hukum ke?? tahun islam kita da lepas kan?? mmg la Malaysia mengamlkan kalendar Yahudi iaitu tahun 2011 mengikut diorang. tp,jgnlah berhibur dan membuat segala perkara maksiat!! cubelah korang sambut tahun 2011 dgn berkunjung ke masjid ke? x salah kan? mcam dkat tmpat aku.. tahun baru amat dirasai kerana malam tahun baru tu kitorang ada tazkirah dan mcm2 persembahan...lagi bagus dari dok tkinja2 dkat konsert yg tah pape bercampung lelaki perempuan.. Nauzubillah...

x tahu ke ada kata2 Rasulullah x silap sy. yg mengatakan bahawa, 
"ssiapa yang menghadiahkan sebijik telur pada org kafir kerana memuliakan perayaan mereka, maka dah jelas dia kafir"

hayati dan fahami maksud die baik2 ye. kalau sy ckap pun..x difkirkan oleh korang dan tidak langsung difahami pun sy rase x guna jugak. buang masa je kot...fikir2 kan lah ye..


***********************************************************

eh, dulu kan aku ade masuk pertandingan 10 blog header tercantik kan?? wahh.. skarang aku nak bgtau keputusan nye.. haha. aku tercalon dalam top-10 10 blog header tercantik. dan berada di kedudukan yg ke-4! wahh, kat sini.. aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yg undi aku..walaupun aku terlambat BER-hari2 dari masa pengundian... TERIMA KASIH SEMUA! :)
kalau nak tgk keputusan yang lain.. click SINI..
Sebenarnya ramai lagi yg header lawa2 nih.. cume tak masuk je kann? hehe


*Selamat kembali kesekolah ye adek2*

2 comments:

woot-woot said...

hee,nak tulis hadis..kene confirm btol2

make sure tahu periwayat hadis tu..n tulis biar sebijik

wallahuallam :)

SyedGraphiX said...

confirm la tu. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...