Sunday, March 27, 2011

BILA AKADEMI FANTASIA PUN AUDITION GUNA ONLINE..


Assalamualaikum.. HAHA. selamat malam! adoii, nampak x...nampak x gmbar kat atas ni! SERIOUSLY .. macam ni la muka aku time tengah taip entry ni..! KAH KAH KAH.. mmg lawak gilaa! lawak lawak lawakk! *ape yang lawak ni syed?* HAHA...korang nak tau x ape yang lawak!?. jom aku nak cite.. Actually..aku online twitter. then, tnampak ade sorang ni post pasal satu video. so, aku pn tengok laa... ape yg kelakar? VIDEO tu la yang kelakarr!! HAHA. serious x abes lagi aku gelak! mmg lawak gilaa! korang tlong la percaya ckap aku! XD . ok2. aku ni banyak cakap je kan.. tp, x tunjuk2 jugak video nya... Amboi3.. korang ingat senang2 je aku nak kasi korang tengok video tu? ni.. sila baca ni dlu!

PESANAN PENAJA : sila lihat, hayati dengan bersungguh2 video ini dari awal hingga akhir kerana ada mesej tertentu yang hendak disampaikan oleh nya kpd anda! 


maluuu la nak tunjuk! HAHA!!
*
*
*

HAHAHA! okayy. korang da tengok da!? da tengok da ke dari mula smpai akhir!? HAHA. part mana korang suka?? aku suka part vokal! seriously. vokal dia sangat hebat! kalah jack! pehhh, kagum ni. aku harap dia tpilih untuk audition AF nih! HAHAHA.. aduhh....camne ni.. aku x leh nak benti ketawa.. nanti rosak la kotak ketawa aku! (cite sepangebob jap) ..

Fuhhh. skarang da ok skitt.. tarik nafasss.. hembusss.. tarikk... hembuss..aaa.. aku x nak ulas la pasal video ni.. aku bukan nak mengutuk aku ckap lawak je.. XD... tu je la stakat ni yang aku nak sampaikan..dan, aku sukaa komen-komen membina yang orang komen dkat youtube dia! harap2 dia jgn cepat melenting .. belajar menerima teguran org lain utk memperbaiki kelemahan ko.. btw, gi cari baju yg lawa skit la.. baju tu mcm da x muat je aku tgk. serious x tipu! -.-". 

nota kaki : aiyoo.. Akademi Fantasia sekarang pon dah ada buat online punya audition. for sure, saingan makin sengit la.. bukan nye sorang yang berbakat! beribu kot. tp, yang paling berbakat ialah video yang aku taruk kat atas ni! HAHA. okbai.. aku nak pi bgayut dgn dia ni...dah janji da. dia tlong topupkan =P

nota kaki 2 : camne la kalau da ade anak cucu cicit nnt pastu diorang tgk video nenek dia nihh. omaigodd! tidakk........

15 comments:

husna mukhtar said...

aku geleng kepala ja tgk.
aku gelak bila baca komen2 tu. HAHAHA
tak boleh blah.

qin said...

hahaha..aku xnk ckap ape2,nk gelak je..aku rse bdak ni bru ptus cnta kot.

ZyzyAfrina (: said...

Kalau sekiranya , saya tak dapat AF , eemm, saya boleh jugak BERLAKON, Kalau nak boleh telephone saya. SAYA MEMPUNYAI MINAT DALAM BIDANG SENI, Saya jugak berbakat dalam bidang lakonan dan pernah membuat persembahan di hadapan orang ramai secara langsung dalam persembahan tarian. LOL, lawak gilaa :D

Ifti Larina said...

:DDDDDDDDDDDDDDD

Ifti Larina said...

dramatik betoi dia rentap langsir tu

nurul ainul farhain said...

kcian kat dy.huu

hana said...

dh tgk..
dari ptg td gelak guling2..
mmg lawak betol la..
uat ilang stress la..
hahaha

Nadhirah-chan said...

setuujuuuuu , baju dia sendat gile . agaknye itu la sebab dia nyanyi pun kuar suara ketat jek . ooppssss !

Solihin Zubir said...

alahai.. kesian pon ada..
desperate nk jd artis..
rosak2..
nk gelak kesian.. tp aku nk gelak jugak!
yg xleh blah, siap buat gaya hempas langsir! hahahah...
vokal mantap!

suffer8zine said...

alahai ape la nak jadi ni

Panas!!! : Senarai penuh calon ABPBH 2010-2011

missh aryeika said...

tak bole blah langsung ..
skrg ciap on9 jea af ..
dsyht betol .

Eazy Izzuddin said...

hahaha...
gelak2
sambil tutup mata...
sore x kuat..
cane nk masok hehe
xD

wan farah said...

berdekahkahkahkahhhhhhhhhhh aq dibuatnya..terima kaseh kerna membuat dahku tergelak dgn lantangnya..hahhahaaa

fyy mokhtar said...

wakakakkaa. aku jumpe minah neyh. aku nak bunuh dia :D WAKAKAKAKAKKAKAKAKKAKAKKAKAKAKA

►AdamXis◄ said...

Assalam...Bw dari Bloglist BCRoom.net

Ouwhhh apekah...suara die slow laa...x dpt dgr...tapi hebad laa sbb brani...kih3

Entri Terbaru : ►Motivasi : Bantuan Waktu Susah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...