Monday, March 14, 2011

KURSUS PERGURUAN LEPAS SIJIL PELAJARAN MALAYSIA [KPLSPM]


Assalamualaikum.. PERHATIAN. PERHATIAN kepada semua calon lepasan SPM 2010.. pendaftaran untuk ke IPG/ MAKTAB telah dibuka ..and, PLEASE take a NOTE bahawa permohonan ini akan ditutup pada 21.3.2011. x lama da tu.. baik korang isi cepat!..

Actually. aku mengupdate psal ni pun sbb ade org igtkan iaitu Abg Afiq Razak..kalau x sampai mati aku taktau yang 21 haribulan da tutup, aku ingatkan 31 haribulan. pheww. nasib baek abg ni bagi tau. kalau tidakk..x berisi aa aku nampaknye. haha...Mula2 aku bukak web tuu...pehh, banyak gila mende kena isi.. macam serabut je tgk. tak caya? tgk ni..


Oh banyak gilaaa. Part yang aku pling pening nak isi.. errr. mesti la part yang SUKAN DAN PERMAINAN . haihh. gila ape.. korang nak tau? skolah aku mana de kelab utk permainan!! kalau ade pon x aktif bebb.. so, bahagian tu mmg aku kosongkan je.. cuma bahagian PERSATUAN DENGAN KELAB BERUNIFORM je la yg penuh.. lagi satu..haihh. skolah aku mana aktif pun kelab uniform! waaa.. nak menipu kang dia cakap kena reject. kui3. so, seriusly aku jujur gilaa isi. haha...Setelah keserabutan melanda.. akhirnya siap jgak!


Aku amek course ni... PENGAJARAN BAHASA INGGERIS SEBAGAI BAHASA KEDUA PENDIDIKAN RENDAH(SK) DENGAN PENDIDIKAN ISLAM PENDIDIKAN RENDAH(SK)

Ok ke course aku amek ni? kot2 ramai yg mintak. waa. melepas la aku nak dapat. haha. da la result aku ntah macamane tah.. *sedih sebentar pikir result..tah dapat bape* then, pusat temu duga.. err. aku amek dkat bangi! hahaha.. kenapa aku amek bangi? aku tgk macam area bangi je yang dekat kat situ.. kalau lipis macam lebih kurang je aku rase..kuantan plak x de... ambik bangi best skit kot. alang2 dpat gi KL .haihh. oiitt. kesitu plak aku. kahh3...ok, dah legaa..semua da selesai.. tapi, errr..x de ke course utk skola menengah? aku tgk ade SK dgn SJK je banyak. haiihh..


Okayy.. dah siapp! hehehe... tp printer x de. so x print. adess.. kna print gak ke?? kalo camtu.. kna gi kedai lahh nntii..bagi sesiapa yang belum mendaftar. cepat daftarkan diri anda sbelum tarikh tutup!

21 comments:

akufakhrul said...

wahhhhhhh!! cekgu syed! hahaha

AfiQ said...

hahaahah..mudah-mudahan ko dpt la ye dik.. ^____^

zikeryhassan said...

pergh! apply TeSL ngan Agama. hebat.

kalau xjadi sir syed jadi ustaz syed. hehehe

Shafiqah Rashid said...

yeah, dah isi jgak,,
tp sy amik bhg math :)

Anonymous said...

oh, u minat jadi cikgu eh? i tak minat. hehe.
and u pun dak spm 2010 gak ke?

alyana hamdan said...

wahhh...skjap nye..no pin belum beli lagi lorh..hampeh betul..
=)
kne daftar sbb ayah suruh..hehe..

SyedGraphix Dot Com said...

@Fakhrul1409 sir syed la. hahaha XD

SyedGraphix Dot Com said...

@AfiQthx ye for reminding! :)

SyedGraphix Dot Com said...

@zikeryhassan tu laa. x dpat sir jadi ustaz pon boley. haha

SyedGraphix Dot Com said...

@misluvcoklat math? hahaa. x minat! XD

SyedGraphix Dot Com said...

@farahin :) minat la jgak. hehe. ehhh, ye la. bdak SPM 2010. hehe

Anonymous said...

oh, i see.
i ingt u dah keje ke, or university stdent. hehe
next week will be the final countdown lahh, hope result okkayy :)

SyedGraphix Dot Com said...

@alyana hamdan tunggu ape lagi. cpat beli. hehee

SyedGraphix Dot Com said...

@farahin :) eehh..takde aa.. i bdak2 lg ni. hahaha XD . yaa, doakan2 sy ye :)

Anonymous said...

insyaalah, amiinn ;)

Amira Atiya said...

wah syed apply cikgu gak ke, ingat tak mau...hoho

btw, mira apply Sejarah dan BM :)

wan farah said...

cekgu syeddd..hahhaa...sma lar kita..

kak nur said...

assalamualaikum..
syed, all the best k..
akak pun dari ipg..=)
mana la tau dpt kat ipg akak nnti..
amin..
nti update kat blog eh...
=)

doyah said...

syed,lepas spm ek? tgh tunggu rezut ke ni? nga..sebaya ngan adik akula ni.

fyna ahmad said...

waaaaa....dasat2..nak join la mcm nih...

Nazrul Ashraff said...

hahah..sep high five..bangi..wiii..

aku amik math..kah kah kah..program PCC..lalala..gaya best je..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...