Saturday, March 19, 2011

SyedGraphiX hensemm? apekah? HAHA

Assalamualaikum... huah! terkejot x tengok tajuk? hahaha! jangan terkejut sangat lar.. da memang aku dilahirkan begitu. nak wat macamane kan? hahaha. ADES. gila perasan aku nih..tapi memang betul pon! aku x tipu korang lahh. aku memang ensem pon! hah.. x caye? jom tgk bukti kat bawah ni ha!

x nampak boleh tekan atau pakai kanta ye!
WAAA! tgk tu..berikut merupakan analisis bagi blog aku daripada pukul 12 malam td smpai pukul 6.30 petang! HAHA. korang nampak x keyword tu?? "ORANG HENSEM" ..pelik jugak aku.. muka aku x de la hensem manaa. tp hensem jgakla kan. dan dan plak boleh lepas keyword ni dkat blog aku dengan 3 HIT plak tu.. wahhh! kagum aku weh. keh3.. pastu.aku try la google...try try tryy.. tadaaa!

x de pon link blog aku dkat situ! waaaa..mana ade nyaa link blog aku yang menunjukkan aku ensem. grrr..x pe x pe...aku try bukak google image pon x dek! haihh. musykil...xpela.. try yahoo la plak...try punya try..

boleh kelik jugak kalo x nmpak
x dak jugak!! adesss... ape ni... abes tu. diorang guna search engine ape ni boleh jumpe blog aku dengan search "orang hensem" . grrr..ok! aku da tau.. mungkin betul kot yang aku ni mmg hensem. so, sbb tu la keyword ni macam da disebatikan dalam blog aku. hahhaa...

Actually bukan tu yang aku nak sampaikan.. ape yang bermain di kepala hotak hensem aku ni adalah.. "kenapa diorang search perkara sebegitu? " aah kan.. kenapa kenapa? mungkin diorang nak cuci mata kott.. tgk mamat2 hensem. demm.. pempwan la tu.. dan , aku rasa lah kan.. diorang search ni pun kemungkinan nak cari pakwe kot.. agak2 kalau taip orang hensem boleh jumpe facebook dia ke. untung2 boleh kenal.. dapat kawin trus. kan kan? hahaha. ade kemungkinan jugak tu...papepon tujuan dia search macam tu hanya dia je yang tau. har har har...so, PENGAJARAN KAT SINI :
  • JANGANLAH HANYA TERTARIK DENGAN PENAMPILAN FIZIKAL SESEORANG ITU..LIHATLAH DALAMANNYA. KALAU LUAR PUNYA KACHAKK!/CHANTEKK! TAPI HATI BUSUK BUAT APA KAN??
  • SEARCH ENGINE MAMPU MENJADI MATCHMAKER KALAU BERHASIL!
  • CINTAILAH SESEORANG KERANA AKHLAKNYA.BUKAN SEKADAR PENAMPILAN MEREKA SAHAJA! *kalau korang cintakan dia sbb penampilan je.. nanti bila dia da x ensem/ x cantikk terus bercerai.. waaa! x nak la camtu! hakk3.*
  • SEMUA MAKHLUK CIPTAAN ALLAH TU DAH ENSEM N CANTIK2 BLAKE :)
p/s : sebenarnya x de idea nak update ni. hahahaa

27 comments:

akufakhrul said...

Hehehehe...tu sebab ko mmg nsem :D

trigyy said...

ko mmg hensem syed.. hahahha

Mahirararara said...

ade la hensem sikit3 hehe ;p

trigyy said...

ko mmg hensem syed... hahaha

hawiz said...

semua ckp ensem..ensem kot..ahahaha

Unknown said...

owh..sbnrnye dia nak search aku, tapi termasuk ke blog ko. camtu la sbrnye kot. ahaks..

razi ezany said...

aq stuju part ni "CINTAILAH SESEORANG KERANA AKHLAKNYA.BUKAN SEKADAR PENAMPILAN MEREKA SAHAJA!" . . . jgn mncintai sseorg krana klbhan ny krna ble kite tau tntg klmhannye kite akn pergi tgglkn die...trima la seadany...

Tuan Muda Naim said...

hensem kat header je kot

Nadea said...

hehehe...wah... nice... ensem..sapa kata SG tak ensem..ensem sikit dari JT.. hehehehe :P

suke ayat tuh yang kat atas tu :)

Farhan AJ said...

sebenarnye,diorang cari keyword tu jumpe blog aku..dari blog aku baru diorang g blog ko...wakakakakakaka

Unknown said...

hak..hak...tuih..hahahhahahhaa..:P

Dzu Aamal said...

apa sal la semua niey ngku dyorg search diri sendiri?? haha! ok la.. ngku,., cri gambar abg ensem kat blog niey sbb terpikat dgn abg jambu ari tu.. sptut nye search abg jammmm~~ =P

Bintang Biru. said...

hahahaha. mlm ni syed x leh nak tido. angau sbb hensem sangat! lalalala -.-

c-tea said...

betul-betul ensem lah tu sg

Unknown said...

blog je hensem. ko TAK.
sekian :D

athirahzaki said...

hahahaha,
hai hensem!

Fizfai said...

blog ko lgi hensem dri ko, muehehehe

cikpuanyuz said...

ensem??nak sain..nak sain :D

azi nur said...

haha sabo je la~

Puan Kutu said...

hensem la sgt.hehe..

senyumSOYA said...

mampu senyum2 ja~ hihihi

Lulu Rahman said...

apakah ini semua ? hahaha

Siti Safiyyah said...

aku takleh blah skali ade keyword saya cantik tu..ni mesti ade kaitan dengan contest saya cantik tu..hahahaha ;p


psstt : Korang ada tak hobi yg pelik2?

dyana nana said...

SG hensemmm.... (: hehe

Shira Afya Hashim said...

kt blog ade entri 'thax blog abg hensem' mmg khas utk blog syed nie. klu tgk kt analitik, ade keyword 'blog abghensem' n pastinye dorg view entri yg dimksudkn.. :)

aslann said...

ko memang Hensem sangat Syed, tu pun kalau ko ajar aku camna nak buat mende2 ni? cepat! mane tau diorang search blog aku dengan keyword "Orang Beriman" Alhamdulillah syukur aku.

sitinadzirahali said...

syed gelenyaaaaaa !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...