Monday, March 28, 2011

NUFFNANG DAH TAK SUKA AKU


Assalamualaikum. waaaa! aku sedih.. seriously aku sangat sedih tika dan saat ini? kenapa?? kau tanya lagi ke kenapa? waaa. tengok la kat atas tu.!! tengok la ape status keahlian aku!! aku da kehilangan status kahlian aku! aku ...aku..aku rasa ckup tidak bermakna ketika ini! kenapa nuffnang buat aku macam ni! jiwa aku x keruan! aaa. tido x kenyang mandi x basah makan x lena. ehh, silap . tbalik! ah! lantak la.. kenapaaaa harus aku! apa salah aku.. aku x pernah mencurangi kau wahai nuffnang.com.my !hmpphh..

OH, ayat aku sangat dramatik okayy kat atas tuh! HAHA. aku pn terasa bagai menjadi pelakon plak! tp series..aku pelik laa kenapa aku punya status ekslusif aku ditarik balik.. nak kira aku langgar syarat tak jugakk... mana ade aku menyalahi mana2 syarat yg ditetapkan. aku pun x de pamerkan iklan2 dari advertiser lain..ehh,jap2.. kalau x caye.. nahh. aku kasi korang tgk sbb2 status glitterati akan ditarik!


* Status Glitterati anda mungkin hilang sekiranya sistem perangkak kami gagal untuk mengesan unit iklan Nuffnang di dalam mana-mana blog yang telah berdaftar di dalam sistem (contoh: akses blog dihalang, unit iklan Nuffnang anda digantung, atau komputer pelayan yang mengendali blog anda tergendala), atau sekiranya blog anda tidak menjana trafik untuk tempoh masa yang lama.
* Mana-mana ahli blogger Nuffnang yang didapati cuba untuk memanipulasi syarat dan terma program ini akan digantung keahlian untuk tempoh masa yang tidak ditetapkan.
* Nuffnang berhak untuk menghalang atau menggantung keahlian mana-mana ahli daripada menyertai Program Loyalti tanpa sebab atau alasan.
* Nuffnang berhak untuk menggubah terma dan syarat yang sedia ada.
korang caye x??? tengok tu? korang caya kan yang blog aku ni mmg menepati syarat segala! so, kenapa Nuffnang wat aku camni! huaaa.. da la aku x pernah merasa BE. pastu, status glitterati ditarik pulak. rasa cam nak nangis je! huh! (tipu) .
tiket pon aku da hantar. skarang aku hanya menanti jawapan diorang je.. ye! jawapan dari pihak Nuffnang.. Harap nuffnang pertimbangkan balek hal ini :P

pssst : Abg  ni ckap sbb aku x letak iklan nuffnang dkat blog aku yang baru ni . HAHA.

23 comments:

Edda said...

eh! nape kena tarik pulok.. lols~

farasakura said...

siyes ke ?? =,=

Anonymous said...

sama la. 'biasa' je.huhu

Lemaknya Buah Nie

Farhan AJ said...

sbb nuff untuk gurl n boy sejati je..ko abg jammm..mane leh duk bawah nuff...hahahhaha

c-tea said...

halo..sian nye...tak pe..encik nuff memang suke wat kejutan..tengok2 lepeh ni awak dapat be yang melambak..he..rezeki kan..

Mahirararara said...

jd mcm tuh pulak ? byk pulak org merungut psl benda nih ,

Puan Kutu said...

ala kesian..kenapakah?nti dpt blik tuh..takmo sedih2..haha

Wan said...

kite bako je nuffnang ni, kedekut taik hidung masin. pui pui

Nazim Nasri said...

alaaa kejutan ni. nasib kena tarik gileriti, kalau dia block acc nuffnang, and tak bagi cashout. lagi parah hehehehehe

Anonymous said...

@farasakura
-assalam...x tau nk ckp ape...nampak ok jer...x de iklan pesaing pun...yg x letak tuu mayb laa...system die akan check and update 4 hari skali...dlm 4 hari selepas ilang glitterati, klo cukup syarat die bg balik rasenya...hu3

sjaa64 said...

hahaha///lek2,jgn la sedih2..huhuhu,nanti dpt la blik status tu,huhu

Nadhirah AR said...

alaa nyahh , jangan la sedih2 . ehh sori , brader syed takmau arr nangis . belanja tomyam nak ?

MR. SYAH said...

aku pun pernah kena skali.. mgkn ada kesulitan skit... tggu beberapa hari lagi.. relax bro..

ain revival said...

ade orang dengki nie,..(alamak da tumbuh tanduk kat kepala aku)

sabor jer la yep ..chill beb!!

Amira Atiya said...

bape hari nnt okey balik le tu..chill

jambancomel said...

wehhhh ,aku pon same ,aku pon pelik asal duit aku tak naik2! ,mungkin aku penah klik iklan nuff sendiri kowt,arhhhhh!

qinaysf said...

aku rse nuffnang sje je tu nak main2 ngan kau,nnti esok lusa ok la tu kot..aku ni BE xpnah dpt g pon..haha

chill ya!!

irwanmiswan said...

aku pon tak penah dapat BE lg woo huhuhuhu

AnakPakZohar said...

<------- tak suke ko.. ahahahhahaa....

Nizam said...

eak..?tu status nuffnang blog baru ke lama? hehehe.. memang blog ni punya?konfius2..

Exa_Bytez said...

pesal blog ngk0 shoutmix dier cam pelik jerr...google.chrome btw...

Siti Safiyyah said...

heh nak sedih2 ler pulok..nyampah ai..;p

NNM said...

kesiann . rilek la broo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...