Monday, March 7, 2011

Giveaway : Menang Reload RM5 dan Header


Assalamualaikum... First of all, aku nak berterima kasih dekat semua follower aku kerana sudi follow blog aku ni, dan blog aku yang baru berusia 3 bulan ni akhirnya  telah mencapai 15000 follower. mmg satu pencapaian yg besar la bagi aku..dan aku nak ucap tahniah kpd pemilik blog  http://puterianiss.blogspot.com/ kerana telah berjaya menjadi follower ke 1500 aku. insyaAllah aku akan review blog dia..

Dan, sebagai penghargaan aku kepada semua follower aku yg sudi follow blog aku dan komen di blog aku walaupun kadang2 aku terlupa nak balas jejak, terlupa nak balas komen dan segala yg tersilap. aku mintak maaf lah ye. kalau boleh semua aku nak balas ..tapi masa tidak mengizinkan...

Berbalik kepada banner kat atas. ye! aku nak buat give away skit...giveaway ni korang x perlu la nak beria-beria buat entry ... just leave kan comment dekat entry aku ni je.. tapi, korang kena jawab lah kan soalan aku ni... Soalan nye berbunyi camni...

" Nyatakan saranan cadangan atau kutukan terhadap blog aku"

ok dah jelas?? maksudnya..korang hanya perlu komen cadangan/ kritikan dan apa yang aku perlu perbaiki pada blog aku dengan ayat yg kretif dan beserta komen yang membina.. aku akan pilih komen yang terbaik dan kritikan yang membina bagi aku...korang bebas nak cakap apa..just tulis je. lepastu jangan lupa sertakan sekali link blog.. 

Tarikh tutup : 8 HB 3 pukul 10 MALAM

Komen yg terpilih akan mendapat Reload RM5 berserta 1 header ..korang nak demand ape skalipun kat header tu demand la. tp jgn lebih2 kang aku sepuk..Aku akan pilih 2 Komen SAHAJA maksudnya 2 PEMENANG la kat sini.. dan sudah pasti aku akan review 2 pemenang yg terpilih..

itu sahaja yg aku nak sampaikan..korang boleh mula drop comment sekarang =)

p/s : aku akan approve komen yang ditinggalkan sebaik sahaja tarikh tamat 

45 comments:

Nadhirah AR said...

SyedGraphiX berkata bahawa "comment sebagai tanda bahawa anda telah membaca. x susah pon kan?" maka pada waktu 10.12 p.m. hari isnin ini saya ingin mengkritik blog beliau dengan ayat "widget kat sebelah jgn kasi panjang sgt . fenat scroll hehe" dan cadangan adalah "sila fancykan sikit font anda dalam entry cam buat bold ke . baru segar mata ." hahaha cakap blog org pandai tapi blog sendiri pun terabur . okbai#

Nurul said...

http://rawkkstylo.blogspot.com/2011/03/give-away.html

Syed, saya orang yang pertama. Yeppy.

Lavender Harum Wangi said...

meeeoooowwww~ haha, nak komen tu je~ >.<

Dzu Aamal said...

malas nk join..kang menang plak yang niey.. bru je mng esaimen JT.. i tak leyh tamak2 :hoho

Yiedpozi said...

Ni komen ikhlas dari Yied... Hoho..

Memang tidak dinafikan blog bro ni cantik dari segi penulisan. Tambahan lagi dengan header dan template blog ni. Menyerikan lagi blog ni.

Cuma loading blog ni agak lambat. Nak cakap sangat lambat tak juga. Huhu.. Mungkin sebab banyak sangat kot widget kat blog ni. Huhu... Yied pun tak pasti la..

Hah! Sebelum terlupa. Huhu. Jangan lupa pasang sitemap kat blog.. Sitemap penting juga. Hoho...

Cadangan Yied la, buat r page baru untuk banner tuh... Untuk orang ambil banner kita...

Ok.. Setakat tu je... Huhu...

Shiqin Sunshine said...

rasenye kat atas tu serabut sikit lah...huhu...background mmg gelap yer?? =p....blog anda perlu nampak ceria sikit lagi cam banner2 kat atas tu..wat dia kecil sikit kat belah kiri pastu float kan kew....heheh....(n_n)v sory...kutuk lebeyh plak...sy punya pown tak ok sgt....=p

Cik Bambam said...

nak kutuk jek lehhh ker??kekekekke..

header tuh terlampau smart sgt! dengki giler nie!!! hahahahha..

shigellazoster said...

SALAM SYED....
CIK SENAH MAU JOIN UR GIVEAWAY SO STRAIGHT TO THE POINT LA YEP!~...

OKEH DALAM COBAAN PERTAMA NI... CS MENGHABISKAN MASE DALAM 15 MINIT TUK MEMBELEK2 BLOG KAMU YANG COOL NI... DARI TU.. CS NAK BAGI 2 PERKARA YANG KAMU MINTA....

1) CADANGAN :
HEHE TERASA KERDIL NAK BAGI CADANGAN TAPI TUK BERKONGSI PENDAPAT ITU BUKAN MASALAHKAN... SO DISEBABKAN CS NI SHE BUT NOT SHEMALE HEHE... SO CS TERINGIN LA TGK BLOG SYED NI DIHIAS SIKIT... HITAM SAJE SIKIT KEBOSANAN LA BILE TGK... KALU WARNA2 SIKIT KAN LEBIH COOL......

2? KUTUKAN
OKEH BUKAN NAK BG KUTUKAN TAPI PANDANGAN POSITIFNYE.. HEHE...CS CEMBURU KENAPE RAMAI FOLLOWER KAMU.. MUAHAHA..... TAHNIAH YEP!!~>...

DAN CS NAK BG SIKIT KATE SEMANGAT....

KAMU SANGAT COOLLLLLLL....... :)
WAT HEADER TUK CIK SENAH YE... HEHEHE

Hafiz Ghani said...

x de ape nk komen der... blog lu ok je wa tgok... cuma wa rase lu buang 1 chat box.. pastu kat ruang mereka best tu letak link wa!!! hahahaaa mesti best!!!! :) huh bile lah wa nak dpt folower rmai mcm lu... jap jap wei wa geram tgok domo lu!! bak bg wa!! heheheee

MaTNaggeR said...

Overall OK jerrrr. blog kaler hitam dan font yg cerah. Kaler tak bersepah. Widget and bende sidebar pun tersusun. Satu cadangan aku, shoutmix tu tukar border atau background g kaler gelap sket hehe. Matchkan dengan kaler tema blog ini - hitam.

Aku suke banner atas and banner bawah =P

KyêrulL said...

Assalamualaikum saya ucapkan kepada Encik hakim, juri² dan rakan² sepejuangan sekalian, duduknya saya mengadap laptop disini ingin bersyarahan dan memberi pandangan yang berguna kepada Syed!

dewasa ini, kita sering dikejutkan dengan pelbagai isu hangat, sana sini cerita tak pernah berhenti <-- ceit! apa aku merepek niE..

wei blog ko.. pada pandangan aku, side bar ko niE.. tak cantik, macam berteraburlah.. pastu nama pun syed graphix kan.. kasi kreatif lagi lah yang tulisan "Owner Blog" , "Follower" dll.. [aku bajet aku punya cantik sgt] HAHA itu jeR kot..

*SAMBUNG

sampai disini saja syarahan saya, semoga kita semua mendapat kebaikan daripada apa yang disampaikan oleh saya.. Assalammualaikum..

munira sajuti said...

ye syed . aku datang untuk memberi comment. ( tapi ingat satu benda, yang aku masuk blog ko ni, bukan sebab nak menang header or topup rm5 tu . aku jujur dan ikhlas ni *kott )


habes keja balik rumah, aku mula dengan bismillah.


okayy syed, first off all, tahniah sebab ko dah berjaya dapat follower sebanyak 1500 tu. mestila blog ko hebat gila, sampaikan baru berblog 3, 4 bulan, ko da sampai tahap ni. tahniah again :)


kat sini aku nak jujur ngan ko,, yang baru 3kali aku dapat masuk blog ko, dengan sepenuhnya. means, sume ada. gambar xcrack, widget , header , semua ada. tahniah untuk aku.HAHA


then sekarang masa aku nak luahkan pasal ketidakpuasan hati aku sebab banyak kali tak dapat usha blog ko.

first ; sebab blog ko banyak sangat widget. kat laptop aku xdapat terima, dan broadband aku xdapat nak show sume yang ada dalam blog ko ni.

second ; blog ko hitam, gelap. aku cam xdapat detect, sampai tahun bila aku dapat bukak blog ko, dan widget apa yang still xkua. dan akhirnya, aku tekan [X]

conclusionnye, blog ko berat kat mata aku, mata latop aku. sorry dude. aku terus terang sangat.


cukup tu yang aku tak puas hati. ni aku nak cite pasal ape yang jadi pemangkin yang aku nak sangat masuk blog ko ni, ;

first ; ada tutorial. walaupun aku slalu xdapat bukak, tapi aku tahu yang kat blog ko ni, ada benda yang aku nak blja dan terjah.

second ; sebab blog ko header nye lawa. aku suke.

third ; blog ko tak boring, senang nak comment, ada shoutmix, macam-macam ada.

forth ; sebab ko penah drop comment kat blog aku, walaupun sekali, aku hargai SYED .


dah, mungkin tu je kot. sebenarnye aku taip panjang lebo ni, dengan sangat bersemangat, sebab dah lama aku pendam nak gitahu semua ni. HAHA ni dah masanya, nahhh amek ko aku bebel.


pagi ahad gi sungai gabai, tu sahaja okayy bye.

EqhaZin said...

hah. nah! hee.

http://eqhazin.blogspot.com/2011/03/giveaway-menang-reload-rm5-dan-header.html

azira said...

sesungguhnye blog kau tersangat lah ok,, please maintain it ok,, cume kalo leh tukau kaler la,, itammmm aje, kalo leh gune kaler cerie2 cket,,baru la segar bijik mate nk membace,,hehehe..

Kuronofu91 said...

Komen yer?? humm...design blog mmg cantik habes tapi saya rasa terlampau byk design kat atas tu
( alaaa, dekat area header tu, ha situ haaa....)...cantik tapi agak menyemakkan mata( sorry, jgn sepuk sy!)...congrats dpt 1500 followers dlm masa 3 bulan jer...

p/s: binatang warna koko kat bwh tu comel..hahahah...aper ntah nama dia??? doko momo??momo???

Unknown said...

best..best..best.. but still black.. naper lelaki suka pkai black..cuber tukar background pink.. klau berani..haaa..haaa!!!

Noraien said...

giveaway yg bgus la syed.. :)

bagi aien kan,blog syed nie xde cacat cela pown cme tulisan la..awatla kocik bebenor??xleh besar ckit ke syed oiii??aien nie nak baca kne pkai kanta pembesar tau !! :P
tapi..aien ske blog syed sebab kemas...widget2 susun teratur wlupown shoutmix sampai ade dua..memang xleyh bla..cadangan dari aien,besarkan la cikit ea tulisan yea..aien xjeles tapi mata aien nie yg jeles..nak baca pown kne tengok betol2..syed nak aien jadi rabun ker????lagi satu,nape tulisan pakai warna kelabu??ape kate syed pakai warna putih sebab syed pnyer blog warne hitam....baru la kontra ngan blog syed nie..hahahaa..

nie just my opinion.. :)

da lame nak tegor,nie baru berkesempatan..PEACE !! :D

janagn marah2 haa,nti kne jual..:)

amin said...

bagi aku penulisan blog ko cukup menarik sebab tu aku dan yang lain-lain follow..aku suka baca ayat sempoi...

tapi dari segi layout mungkin ko boleh ubah jadi lebih ceria or lebih cerah sikit..hitam selamat cuma macam nampak dull la..dan ruang nampak kecik..

ikhlas :)

@taufiqhelios said...

meh aku nak komen. overall aku tengok blog ko ni ok je. tapi satu part je aku nk tegur sikit.kat bahagian top blog ko ni...chun bebenda tuh..tapi banyak sangat la bebenda header tuh.nampak serabut..lagipon kalau internet yang slow,aku rasa susah gile nak load..nasib la tyme ni tenet aku laju..esok lusa slow la tenet aku

*aku nk topap 10 taw..sbb header dah ada :)

Farhan AJ said...

sebelum nak komen,nak perbetulkan,1500 je la follower..yg ko gatal letak sampai 15000 tu watpe..hahaha

Farhan AJ said...

okeh..nak mulekan dah komen2 nie..

macam yg aku cakap kat contest JT,blog ko cantik...colourful..header mmg tiptop la..aku xleh lawan punye..

susunan grafik2 pun sume cantik,xde yg nampak macam menyemak..pilihan warna dah ok..xde yg menyakitkan mata..

ade sitemap..bagusla..sbb aku buat 100 kali dah xjadi2 jugak :(

cume aku rase,sbb ko ni pandai grafik,ape kate ko letak header bagi setiap widget2 ko tu..header kecik la... contohnye ade gambar banner kecik,then ade tulis 'follower aku' kat situ...pastu ko letak atas widget follower..kan cantik..sbb header n footer ko dah colourful..tapi widget2 nampak suram je,,macam satu list yg bosan..

widget jumlah pelawat tu,rasenye letak kat atas sekali la..sbb die kecik.. x menyerlah lau letak tengah2 antar widget2 yg besar2 n panjang2 tu..

n satu lagi,blog archieve tu rasenye,letak kat atas kot..sbb...hurm..ntah..macam x sesuai la letak atas..chatbox BCR letak bawah pun xpe,letak widget2 yg nak memudahkan pembaca je kat atas..yg untuk tatapan kite,letak bawah je..

ok..dah le kot..hehe..macam panas je kalau ko bace sume ni..so aku mintak maaf siap2 la ye syed..hehe..jgn merajuk lak dgn aku..aku rase inilah y terbaik untuk ko buat penambahbaikan kat blog ko..hehe..ikhlas ni..x menang pun xpe..ni link aku..

http://www.tintadaripenaku.blogspot.com/

Unknown said...

salam.gaung disini.tahniah 1500 dalam 3bulan.
agak lama untuk tunggu blog full loading tapi tetap kami tunggu nak tengok header yang nice giler tue.
bila dah ramai orang follow, lagi seronok kalau ada top commentor.baru semangat follower yang ramai itu berlumba untuk komen.hihihi.jadi tak langsung, hubungan dengan follower lagi baik..satu lagi,tulisan kecik je dalam post..dan ok tp lagi ok kalau ley besarkan sikit fontsize.

hanni.azmi said...

wei2 tu kat dlm entri ko tulis 15000 follower 2..perghhhh kc aku terkezut td..
apa pon aku nak komen gak..nk header...kuang kuang :D :D :D

kutukan membina:
header ko besar sgt la..kna scroll down baru ley tgk tajok entri ko..


cadangan membina:
kenapa org follow ko?sebab ko terer ngn grafik2 nie walaupon umo kita sma tp aku tataw pa2..warghhhh owg kagum ngn ko sebab ko mc muda tp pndai grafik segala..jadi ko buat la giveaway selalu ye bro..hihihihihi =))

rinn kechiik said...

hye syeeddd~

lme xjejak kaki kat sini..

cadangan? rasa semua ok.

loading xberat. menarik.

faraa halim said...

tak taw nak bgi saranan atau kutukan ape,
sebab saya rase semua dh ok,
header cntik,
blog kemas,
cuma widget kat sidebar tu susun cun2 n kemas2 lagi kot, ;))

fi said...

en syed...sila rajin-rajin blogwalking okay?????
~ followers awak dah 15000 ???? cuba check balik perenggan paling atas tu ~

☀ Izzaty Hedry☀ said...

join..:)


http://cekedismanis.blogspot.com/2011/03/join-ga-menang-reload-rm5-dan-header.html

Nur syazwani said...

header kamoo terlalu padat la..hoho...ok dah..just nmpk serabot sikit...perbaiki ek yg 2 :)

zaza ismail said...

pada zaza semua dah ok.loading pon cepat blog ni.color pon tak sakit mata.header semua cantik dan lain dari yg lain.cuma kat bawah blog achive tu ada
(©SyedGraphiX. Powered by Blogger.
dan
Design by SyedGraphix | Template from Dzignine. Powered by Blogger)
kalau letak kat bawah footer blog ni lagi ok coz tak nampak tergantung.jgn marah aa bagi komen

suffer8zine said...

wahhh menarik

Terkini : FrenzyFM Kini Dengan Interface Baru

HazHand said...

kalau aku,nak kutuk pe eh!!!
hahahhaa,best ni!!!
hebat la ko!! hahaha

c-tea said...

blog syed ni memang cantik lah kan...smart sebab warna hitam di campur pulak dengan keindahan header awk yang cukup unik...

1 dalam 1000000 tu....awak memang graphic designer yang baik dalam pembangunan web...

penggunaan font disetiap header yang awk buat memang sangat-sangat menarik...kelihatan cute sangat...pemilihan warna-warna awk memang sangat-sangat wat saya terpengun dan ct sangat inginkan syed buat header untuk ct

saya minat dengan tutorial yang awk buat..cuma ct tak tahu camane nak upload gif file yang kite wat kat photo scape..dah ikut dah semua tutorial awk yang nak wat pic gerak-gerak..tapi tu lah masalah nye..nak upload, die jadi tak gerak..hehe..

so tutorial gif file tu bolehkah saudara tunjukkan cara upload dengan betul??

jemput singgah ke blog ct yang tak seberapa ini

http://illustrasiaku.blogspot.com/

Ujang9897 said...

Nyatakan saranan cadangan atau kutukan terhadap blog aku"

saranan aku ialah :

- shout box kau tu cuba biarkan ada 1 jer..supaya blogger newbiew mcm aku tak keliru nak taip dekat mana satu ('',)

- kalau buat backlink di entri cuba buat target blank(open new tab)..supaya "bounce rate" blog kau akan rendah..('',), tapi aku pun mls nak buat..hihi

- saranan supaya letak blog aku dlm bloglist..hahahah



Kutukan aku ialah :

- takda nk kutuk apa2 sebab blog kau mmg dah ok.., takda widget2 merepek, cuma gelap sikit blog..=)

- header smart dah.., tapi mcm terlalu byk ayat tak perlu, mcm facebook dgn twitter dah ada banner utk klik kat bwh header..=)
kalau kurangkan sikit maybe lagi teratur..



ok itu saja dari aku...semoga aku mendapat topup dari kau...

=)


amik kau..entri aku pun tak panjang mcm ni.. =)

Unknown said...

perenggan pertama ckp 15000? pstu 1500.. hehehe..

Rase skng ni yg kurang cuma tulisan.. 'kurang nampak'
yg kurang lagi..
header kene 'kurangkn saiz'

susun atur sume dah OKEH!

Tuan Muda Naim said...

nak menang<----komen terbaek

ayu sleeping said...

salam syedgraphix,memang teruja la tengok follower awak tu...nak cube nasib ni kalau2 dapat header comel.

" Nyatakan saranan cadangan atau kutukan terhadap blog aku"

cadangan atau pendapat ayu la,buatlah satu topik tentang langkah2 membuat header yang smart & cun,mesti ramai yang nak tau..ataupun perbanyakkan lagi tip2 pasal blog...kutukan(jgn marah ye)sy tak suka blog color hitam...wat la color yang sedap mata memandang..header awk tu kecikkn la skit....oppssss k..tu saje

link saya: http://sweethoney-ayu.blogspot.com

ayu sleeping said...

salam syedgraphix,harap sihat.
memang teruja tengok follower awak..memang the best...

cadangan:
1.buat satu entry tentang langkah2 membuat header yang smart & comel
mesti ramai yang nak tau...cayalah
2. buat segmen yang menarik tentang ape jua tips.
3. buat contest selain dapat header percuma..

kutukan:tak sedap mata memandang color bewarna hitam...leh tak tukar color yang lagi menarik
-kecikkan sikit awak punye headar lah tak...oppps...sori jgn marah

terjah lah:ni link ayu

http://sweethoney-ayu.blogspot.com

RIJALHAKIKI™ said...

Salam wbt..

haish den xreti nak komen2 blog orang.. tp coba ye.. cuma nak header je reload xmau.. hehe

1. header anda memang dah cukup segak dan bergaya tp sgt sarat dengan tulisan(ponin den nk baca mana satu) @ cuma kecikkan je sikit tulisan tu. dan header tu jugak bg den terlalu gedabak besarnya. kalu view guna leppi den(dell inspiron1440) pn header tu saje dh memenuhi 1 ruang skrin. saranan: kasi kurg 'height' header tu je.

2. menu bar kat ats tu kalu bwk turun bawah header nmpak zuhud sikit kot. lg sng pngunjung2 nk tekan button tu. xde nak tarik smpai ke ats langit tu ble nk tekan butg home.. tp mmg nmpak hensem dh kalu letak kat ats pn sebenornye.

3. widget kat sidebar tepi2 tu 60pratus je mengancam perhatian den. lg 40pratus dah ilang kene bakor ngan sape pn xtau. buleh tacap2 kn lg sikit

4. ada kelapangan buat la tutorial psl photoshop. basic2 pun jd la.

5. tempahan header kasi kurg sikit harga (9ringgit 50sen) baru ramai skit mengemis header kat sini pasni. hih hih

ok cukup dh ni.. barakallahufik smg terus maju dlm berblog sir 'ala barakatillah..

http://rijalhakiki.blogspot.com/

Siti Safiyyah said...

nak join weh!

ok, blog ko dah ok cume......ko tak terasa ke nak tukar template lain?? gelap jek. ce bagi background cerah2 sikit barulah orang datang nak datang lagi. kasi ubah la susunan widget ngan warna tulisan tu. bab header aku rasa dah ensem cam tuan dia dah. cume background la kasi tuka ye juniorku..kehkeh


psstt : Elok ke merendah diri sangat ni?

aslann said...

Assalamualaikum Syed,

Pendapat aku tentang blog hg, superb ar. Power dengan grafik, pandangan aku :

1. label home | tutorial | graphic dll kat atas tu kurang nampak, sebab mungkin kecik or warna tulisan dia.

2. Header ko mane satu pun aku dah tak dapat beza, sebab kat bahagian atas sekali, ada banyak sangat benda yang aku rasa serabut tengok, dengan colour yang banyak sangat berwarna-warninya. Aku rasa ko boleh perkemaskan dengan letak geometri shape ke, petak2 or ape2 jela, nak bagi kemas. [main reason aku xpuashati dengan blog hg]

3. Untuk link twitter, or facebook ko tu aku rase ko leh kecikkan lagi, sebab aku dah nampak dia mcam campur dengan header.haha.

Yang lain2 ok, aku takdak hal, cuma sesetengah orang rabun ape ntah, dia susah nak tengok tulisan yang true white dengan background trueblack. Terlalu contra, macam blog aku aku pilih hitam2 kelabu.kikiki.ade orang puji nice.lalalalalala.

OK tu je aku boleh bagi kutukan. Pujian takda. Harap maaf. okbai. Bak topup RM5.

ainieツ said...

saya rasa blog awk ni da smart.. nak bukak pun laju jer..xyah nak tukar² template da.. comel.. hihi..=)

Hanim Mahali said...

Grafik blog ni memang cantik sangat, tapi kurang kemas susunannya.
Bahagian atas nampak terlalu penuh.
Susunan widget kat sidebar tidak teratur.
Kedudukan post tu terlalu ke kiri. Huruf paling kiri tu agak sukar nak baca.
Rasanya warna tulisan pun kena tukar jugaklah. Masa mula masa blog ni mengalami sedikit masalah nak baca. Lama lama ok lah. Tapi kesian pada mereka yang baru first time menjengah ke sini. Pedih mata nak baca.

Cadangan :
1)Kurangkan grafik pada bahagian atas tu.
2) Fanpage dan iklan nuffnag tu lebih elok letak diletak di sidebar bahagian atas. Orang lebih senang nampak.
3)Justify perenggan setiap post supaya nampak lebih kemas.
4) Tulisan warna putih dan background hitam lebih serasi.

Itu sahaja. Harap tak ada apa-apa yang menyinggung. ^__^

Salimah Ismail said...

Assalamualaikum, pertama sekali Sally nak ucapkan tahniah atas pencapaian Syed. Okay, Sally rasa untuk meningkatkan tahap pencapaian Syed, benda yang paling sesuai dah efektif ialah dengan adakan segmen. Segmen yang dimaksudkan macam segmen Syed sendiri.Ala-ala AC di sini and etc. Segmen tu akan membawa blogger untuk mengenali Syed dengan lebih mendalam seterusnya membuat pembaca ternanti-nanti Syed untuk update segmen Syed tu. Bila pembaca dah kenal diri Syed maka dia orang akan terus support Syed. Dalam segmen ni Syed juga boleh bagi peluang pembaca untuk ajukan soalan yang mereka nak Syed jawab. Di sini akan berlaku interaksi yang cukup baik. :) Itu pendapat saya yang hanya baru setahun jagung dalam dunia blogger ni. Thanks a lot.

Enchik Nine said...

Huhu... Aku lambat tapi, nak jugak.. Blog ko lebih bagoz jika ko buatkan ak banner... :D

Umar Faruq said...

aku nak komen gak even terang2 ko da buat entri pemenang.. kesah plak aku.. haha.. tapi aku nk komen la sbb da diberi kesempatan kat sini kan.. haha..


1stly, header ko tuh terlampau besar tahap ultraman sampaikan aku kena scroll banyak kali baru jumpa apa yang aku nak baca sebenarnya.. (padahal header aku pun bsar gak sbananye.. haha).. Lagi satu, aku sebenarnya tak perasan pun benda yg atas tuh, yg ada home, tutorial, graphic, sitemap.. Haa.. benda2 tu la.. tak perasan pun dye wujud.. haha..Tulisan ko weyh!! Juling aku bace sebab gelap sangat.. Guna la kaler yang contra dengan warna background.. Baru la entri ko senang nak dibaca.. Sian makcik² yang nak bace blog ko.. Lagi satu shoutbox tu aku pelik gak sebab ada dua tapi biler usha2 balik dua2 tu jenis yg lain kan.. Tapi mmg perlu sampai dua ke? Kalau buat satu je xleh ker? Then aku rasa kalau buang pun xde prob kut.. Kot je la.. hahaha..


haha.. yeah!! puas boleh kutuk blog ko!! padan muka.. tapi aku kutuk ikhlas untuk ko sbg kawan.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...