Sunday, March 13, 2011

DESIGN TEE SHIRT? : Berbakat Ke Aku??

Assalamualaikum..huarrgghh... hari ini seriously mmg har iyg membosankan _ hari blur blur sedunia bagi aku... dipercayai aku taip entry ni pun dalam keadaan yang mengantuk.. tapi, mujurlah stakat ni masih lagi tiada typing error dek kerana mengantuk dikesan..atas dasar terpaksa,aku kena jugakler update entry utk harini... TERPAKSA? sape paksa kau syed? haha. aku paksa diri aku sendiri.. konon nak update sekali sehari.. huhu..

Aku pun mula menyelongkar laa komputer aku.. yea, komputer aku memang semak.. penuh dgn file2 yah ntah ape2..penuh dgn mende2 yang kdg2 tu..useless jugaklahh.tp, saje gedik2 simpan. haiihh. aku malas nak padam.. tiba-tiba plak aku nampak bberapa baju yang aku design. haha. so, subjek utama aku punya POST harini adalah berkenaan baju yang aku DESIGN tu....


Ni 1st design yang aku buat..btw, ni aku design utk kawan aku.. bukan utk skolah aku ke ape. huhu..agak hancur la jugak. seriusly ni 1st time kot aku design tshirt nih. hahaha


Ni plak yang kedua.. aduhh, wakakkaa.serius aku nak tgelak time tgk design aku lama-lama nih! lawak doee.. x lawa x lawa.... aku x tau mende yang menyebabkan x lawa! tp mmg x lawa lah kan! ahahaha ..


Yang ni nampak lebih moden kot.. sebab aku dah upgrade.. n aku rasa mcam da perfect yang ni. hahaa.. ntah la kann.. tapi aku design untuk yang depan je.. yang belakang diorang nak buat sendiri.. kih3..


Ni plak design ke brape eh? 4 kot. hahaha... aku suka yang ni jgak. sbb nmpak ringkas.. dan x terlampau padat.. walaupun seriously aku masih x tau pape macamane nak design tshirt yang sbenar -.-"

ni yang terakhir la aku bagi korang tgk. hahaha. wat malu je. da la aku edit tah hape2 ntah... tshirt kat atas ni aku designkan utk kazen aku..dia over ngat dok mintak tlg design. hahaha. ( harap dia x baca) ..

So, amacam...korang rasa err..aku ada bakat ke eh dalam design-design tshirt ni? aku serius x pandai.. hahaa. tapi cuba je la kan. blum cube blom tau. hehe.. so, thats all from me tonite...PEN OFF

p/s : baju2 ni semua aku design time form 5 au. hahaha

24 comments:

CG said...

haaa!cun juga hg design..bley buat bisnes.nnt dh kayo jgn lupa share ngn aku sma..kohkohkoh! =P

Farhan AJ said...

:bunuh CG..tau nak duit je..haha...btw,ok ape sume tu...haha..

p/s-xde typing error konon..ko tengok baris first ayat ko.. 'har iyg'...apekebende tu ??? hahahaha.. :hoho XD

LyNMafia80 said...

nice design... kalau nak wat design cam nie ad software nye ke? boleh ajar x cam ne nk wat hehehe...

c-tea said...

cun sangat bro..tapi klau kat baju...rasanya tak berapa menjadi kalau ade yang ala-ala macam bekilat kat ujung font..(tak tahu nak cakap camane)

tapi design syed memang sesuai untuk web...cun habesss

Azwa Azee said...

design yg ke 4 nice..

Anonymous said...

Assalamualaikum ^_^

oh, best design2, suka design yg ke-3.. hurmm setuju gak pendapat Cik Gadis, buat bisnes.. buat design untuk SyedGraphic reader ka... bcr bloggers ka.. 'sy seorang blogger ka'..... try design dulu lepas tu tunjuk kat semua design mana berkenan, lepas tu baru tempah ke... :)

cuba tanya pendapat org lain yg biasa wat bisnes baju.

wan farah said...

terbukti anda mmg terbukti..ewahh..hahha

Anonymous said...

Salam..wah ! kreatif2.

Nadhirah AR said...

pehh urbanistic (betul ke ayat ni ?) nak baju satu !! syed kedekut =='

Siti Safiyyah said...

ko taknak typo?? heh once be king of geng typo, always be king of geng typo! hahaha ;p

weh smart gak yg last tu..yg gambo tapak tangan tu..tak sangka ah berbakat gak adik angkat abg seman ni.. la la larikkkk


psstt : Anda masih ada ayah? Hargailah dia sebelum ...

SyedGraphix Dot Com said...

@CIK GADIS x layak lagi nak mendesign utk bisnes ni. hahaha

SyedGraphix Dot Com said...

@Mohamad Farhan Bin Shamsuri nampak aje ko ehh. hahahaa

SyedGraphix Dot Com said...

@LyNMafia80 guna adobe je lynn. hehee

SyedGraphix Dot Com said...

@c-tea ooye... hihi. thx for opinion :)

SyedGraphix Dot Com said...

@Azwa Azee aah.. syed pun suke yg ke 4. hehehe

SyedGraphix Dot Com said...

@M.Y.H.A.S wahhh....wassalam. thx ye.. tp rase macam x cukup skill lagi nak design tshirt. hehe

SyedGraphix Dot Com said...

@wan farah terbukti ape tu farah? haha

SyedGraphix Dot Com said...

@Novelgurl x kretif mne punn.. btw, thanks ye

SyedGraphix Dot Com said...

@Nadhirah-chan ahahaha.urbanistic? apakahhH? XD .. nahh ameekk laa

SyedGraphix Dot Com said...

@Siti Safiyyah oittt..tibe je . haha. errr... ko x prasan ke ak ade tertypo tu? XD

Zeanne said...

pergh dah masuk design baju lak dia..maju2 ;p

touya said...

Perthhhhh gila lawa siot !

Touya < - - masa dia type komen , ada awek lawa lalu sebelah .

hanisa sabrina said...

berbakat lahh .

lawa kot efek 3d !
apa kata pergi bukak kedai .
**ceh , tiba tiba **

Hanim Mahali said...

Lagi reti Syed design dari akak... Boleh improve lagi tu... Nampak dah bakat-bakatnya sikit... ^__^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...