Thursday, March 31, 2011

Kisah DOODLE COUPLE =.="

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua pembaca.. hehe..amacam korang harini? sihat? eceh. baik plak aku kan? kah3...haa. ni haa.. sebut pasal doodle.. sebenarnye... aku sangat mencemburui blog2 mereka yang setiap entry diorang dihiasi dengan doodle! HAHA. serius cemburu gila! nampak sangat kawaii. aku plak gmbar google image yang nmpak sangat skema. errkk.. oleh itu, aku telah membuat keputusan! untuk melukis doodle buat ptama kali! DIULANGI. pertama kali ea.. haha, so..korang jangan la dok keji2 aku cakap aku punya doodle buruk (sbb aku mmg x pandai buat pon) ..ok nahh. tgk lahh. tgk lahh =).


MEDIUM : ADOBE PHOTOSHOP JER
MODEL : AKU DAN SIAPA?

haha. kelakar gilaa kan aku lukis? adoiii...aku try guna paint.. tp x jadi.. gune adobe jadi lahh. hahaha. so, adobe pon boleyy...

Actually..berdasarkan doodle diatas. aku nak sampaikan.. yang mood perempwan tu tengah x okay.. nak tau knp? sbb ape lagi.. sbb laki tu lah! laki tu dah la datang lambat! pastu da smpai je.. buat muke innesen plak ajak bgambar..bengang aih pempwan tu..lepas tu plak..

doodle pempwan berkata : " janji nak pakai baju yang sama kaler! tapi tiba2 datang u pakai baju kaler ijau i pakai baju kaler pepel ni!" "i benci u laaa! u ni x romantik langsung!" kata wanita tu lagi....then, laki tu still with innesen face dia...

Makin marah la weii pempuan tu... mane tak nye.. orang dok cakap dengan dia.. tp yang laki tu buat muke x bsalah je... gitu gaye ke ko treat pempwan? wajarlah pempuan tu cakap ko x romantik. pfft... "penat2 tunggu sejam lebih...alih2.. ni yang aku dapat" berkata si perempuan di dalam hati... 

lalu, perempuan tu pun menyindir laki tu... " Youuu..kalau youu x tau beza pukul 11 dgn pukul 12.30.. nahh.. I kasi u buku ABC ni untuk u baca" *sambil menghulurkan buku ABC dkat lelaki tu*

Lepastu...baru laa laki ni bersuara.... "Youu..mula2 skali.. i nak mintak maaf dkat u sbb mmg salah i datang lambat...tapi.. u tak pernah tanya i kenapa i dtg lambat kan? u tak tau ke yang i stuck in jammed tadi? you tau nak marah je...you x boleh la macamni...you kena la faham i macamane i faham youu.. And, lagi satu.. you cakap yang i x romantik.. x pe you...i x kisah youu nak ckap i x romantik ke ape.. janji.. i tau..yang  cinta i hanya dkat you...bekas pakwe you yang you kata romantik gila tu akhirnya tinggalkan you jugak kan??.."

*ok perempuan tu da diam.. sbb dia da kalah...tau nak yg romantik je . tp, org yg romantik dgn hang tu bkan betul2 syg.. ni haa. aku yang x romantik ni jugak la yang syg kat ko* HAHA!. sekian buat kali ni .wassalam..

P/s : jangan cepat buat andaian dkat suami/tunang. kat pakwe lantak kau lah..
P/s : romantikk tu perlu ke? HAHA. adoiii...
P/s : cite ni takde kene ngena dgn aku xP
P/s : tiba2 aku geli guna " I , You n U"


28 comments:

Anonymous said...

betul gak.klu tak romantik pun ok pe..HAHA

Unknown said...

okey la tu kot..drpd aku, langsung tak reti nan mendodol ni. ahaks..=p

~aYeeN & SuE~ said...

yeke cte ni xd kne mgena gan ang??
huhu..

romantik itu perlu..haha..
klu x pon atlis tnjuk la gan cara lain..
dtg lmbt bwh 30 mnt k lg..dh 1 stgh jam mmg over dh tu...:P

HazHand said...

wahahaha! bpak hodoh gile wei!! hahaha

Hizwan Zameri said...

waahh,, sudah pandai men-doodling, haha.. XD

ain revival said...

ni cerita dalam cerita ke??hehe

okeyh laa doodle tu..k pny xjadi sgt pn..tp still gedik nak post ugak~hahaa

Siti Safiyyah said...

wehh doodle pon leh ade citer panjang gini?ohh lupe..namenye pon kisah doodle kapel kan? ;p


psstt : Temerloh dah ada air balik! :D

Cahaya Khaseh said...

huhuhu..kesian y masih single cam sy ni..huhuhu..pe2 pun,kiut doodle tu..peace!!!..

Noraien said...

hhahaa..comel la doodle nyer..aish,sejak bler syed jadik jiwang nie ??hhahaa

Ujang9897 said...

ingat kan kau gay..=)

cuber doodle aku..hee

AnakPakZohar said...

HAHAHAHAHA!!.... tu jek aku mampu komen.. ahahahah

fyna ahmad said...

hehehe...tomey2 je doodle tue..
btol ke xde kaitan ngn ko nih?

Dzu Aamal said...

buruk katon syed lukis buruk.. haha!
larikkkkkkk!

feeza macho said...

buruk :p sokong CL larikkkk~~~

senyumSOYA said...

hehehhe...^^~

Nurul said...

hihihi... best dialog..
btw.. first time kat sini

=)

man yusoef said...

ni mesti kisah benar psal ko kan...hahaha

mimie asri said...

SG sje je tuh ckp kisah ni xde kene mengena ngn die...hahahaha...:p

Faiz Zaini said...

doodle pakai tangan pastu scan.. hohoho..

Solihin Zubir said...

laki pakai baju ijau tu mesti aku kan.. hahha..

p/s : amboi hang.. sakan nowh komen.. punyala nk jd sharpshooter.. komen ja? x baca.. haha..

Puan Nurussalwa said...

haha..
xmo komen doodle tu,
tp nak komen pasal isu die..
kenapa laki suke uat dunno je???
ih3..
nak kata xde perasaan.. x mungkinlah kan.

farhana sahri said...

cm kisah kantoi kn diri je..hehee...gurau...

Nizam said...

hahaha... i u pun i u la...
nasib tak papa mama kan...
lagi geli... bajet cam da kawen.. hakikatnya couple... tul tak.. hehehe

farahroslan said...

sebijik macam SAF dengan aku. pergh.. mana kau tahu cite kami ni ? aduh.

eyjalukman said...

yeke ni syed takde kena mengena dgn hang ?
haha;D

comel gilee doodle tu , siyes !

haah laa , eyja mmg stuju gilee . yg romantik tu tinggalkan jugak akhirnye .
yg tak romantik jugak kekal . haha

tu sume keje Allah SWT , Dia tahu ap terbaik utk hamba-Nya ;)

Areyoudys said...

as salam..
eleh syed, langsung takde kene mengena~
tapi bakal ada kena mengena kan~
ahaha~

kelakau la pulakkk~
ekeke~

Ikhwan said...

Doodle perempuan tu pakai stoking tak? Macam tak jer.

MR. SYAH said...

romantik tu xperlu klu dh tak boleh.. yg penting saling menerima...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...