Wednesday, March 9, 2011

Pengumuman Pemenang GA SyedGraphiX dot com

PEMENANG GA SYEDGRAPHIX.COM


Assalamualaikum kepada semua dan selamat pagi..! Alhamdulillah akhirnya tamat sudah GA aku yang aku buat selama 1 hari.. dan, aku telah memilih 2 orang pemenang bagi GA aku seperti yang aku janjikan.. Actually..banyak komen membina yang korang bagi... tapi, aku terpaksa pilih 2 yang terbaik sahaja.. maaf sangat2 dekat semua ye.. 2 orang yang terpilih ialah..


komen dia berbunyi macamni : Nyatakan saranan cadangan atau kutukan terhadap blog aku" saranan aku ialah : - shout box kau tu cuba biarkan ada 1 jer..supaya blogger newbiew mcm aku tak keliru nak taip dekat mana satu ('',) - kalau buat backlink di entri cuba buat target blank(open new tab)..supaya "bounce rate" blog kau akan rendah..('',), tapi aku pun mls nak buat..hihi - saranan supaya letak blog aku dlm bloglist..hahahah Kutukan aku ialah : - takda nk kutuk apa2 sebab blog kau mmg dah ok.., takda widget2 merepek, cuma gelap sikit blog..=) - header smart dah.., tapi mcm terlalu byk ayat tak perlu, mcm facebook dgn twitter dah ada banner utk klik kat bwh header..=) kalau kurangkan sikit maybe lagi teratur.. ok itu saja dari aku...semoga aku mendapat topup dari kau... =) amik kau..entri aku pun tak panjang mcm 
ni.. =) 

ULASAN AKU : Assalamualaikum ujang, thanks atas komen ko yang panjang berjela.. ok, shoutbox tu.. aku x leh nak buang.. sebab 1 lagi shoutbox tu adalah shoutbox milik BCR yang aku da lame tempek dekat blog aku..tapi, lagi satu shoutbox yang aku punya tu..aku akan buat float la lepas ni..supaya 'newbie' macam ko x terkeliru...letak ko kat dalam bloglist?? letak la aku jugakk. hahaha! XD .lepastu, thx sbb bagi aku ilmu baru.. bounce rate tu ape? aku memang x tau.. so, ko kena jelaskan...thx sbb ckp blog aku ok and x dak widget merepek...gelap tu aku punya identiti. wahhaa. pastu...header tu aku akan tukar yang lain sbb ko cakap macam tu...dan aku akan cuba kurangkan yang mana patut..ok thx! nahhh. Hot tiket RM8 seperti yang ko request kalo ko menang! 


Pemenang kedua ialah kak hanim.. dengan komen nya yg berbunyi : Grafik blog ni memang cantik sangat, tapi kurang kemas susunannya. Bahagian atas nampak terlalu penuh. Susunan widget kat sidebar tidak teratur. Kedudukan post tu terlalu ke kiri. Huruf paling kiri tu agak sukar nak baca. Rasanya warna tulisan pun kena tukar jugaklah. Masa mula masa blog ni mengalami sedikit masalah nak baca. Lama lama ok lah. Tapi kesian pada mereka yang baru first time menjengah ke sini. Pedih mata nak baca. Cadangan : 1)Kurangkan grafik pada bahagian atas tu. 2) Fanpage dan iklan nuffnag tu lebih elok letak diletak di sidebar bahagian atas. Orang lebih senang nampak. 3)Justify perenggan setiap post supaya nampak lebih kemas. 4) Tulisan warna putih dan background hitam lebih serasi. Itu sahaja. Harap tak ada apa-apa yang menyinggung. ^__^

ULASAN SG : first of all thx sbb ckap grafik blog cantik..kurang kemas? sy pun rase macam tu gak sbenarnya.. nmpak trlalu padatt. tapi tujuan sy pd asalnya nak tonjolkan 'kelainan' la konon-konon dengan letak header yang sebesar alam tu. hahaa.. oo0o. kedudukan post sy terlalu kiri ekk? ok2.. x pnah tpikir sblum ni.. warna tulisan jugak sy akan tukar..sy akan tukar header lain jugak..lepas tu...sy akan naikkan fanpage dengan iklan tu berada di atas, justify? x pernah guna pun sblum ni. hahaa. tpi , insyaAllah sy akan praktikkan lepas ni.. thanks sbb bagi pandangan yg sy sndiri pon x pnah tpkir plak sebelum ni... terima kasih ea.. 

Actually. banyak lagi komen yang membina.. tapi, maaf sangat2 sebab x dapat pilih semuanya.. botak aku weh. hahaa. thanks jugak sbb sudi join GA aku... dan..aku merasa la jadi macam BEN nak approve komen banyak2. hahaha

ada macam BEN x? hahahaa

Sila tampar laju2 ok.. Sekian saja buat kali ini.. dan seriesly, terharu dengan feedback2 yang aku terima.. korang memang terbaik lah! :)

12 comments:

suffer8zine said...

wahhh tahniah para pemenang!

Terkini : Helang Terbang Terbalik

Noraien said...

tahniah yea tok pemenang.. :)

nur aisya humaira said...

congrate to the winner.. SG,aisya nk topup jugak...kah2

apezs shah said...

tahniah pada pemenang.

Ujang9897 said...

tahniah pada pemenang..untung betul pemenang tu...

ops-ops..aku pemenang..=)

thanks bro sebab kasi aku menang..=)

bounce rate tu aku tak reti terangkang..tgk entri Pendekar Berkuda..entri smlm=)

blog kau ada dlm list "mangsa kentut"

Nur Hanani said...

Tahniah kepada yang menang. Anda memang layak.. :)

Entri Terkini: Penjawat awam ramai yang muflis??

Anonymous said...

Terlepas pula GA Syed ni...sedey aku...ngee~

apapun,, tahniah kepada pemenang...

Tieah Madian said...

Aku suka ujang menang.. Tu yang aku malas nak komen sebab aku tak nak menang.. Nak kasi ujang.. Sebab bile ujang menang, aku takyah kasi dia tiket konsert.. Hore2..



Entry Terbaru : Rahsia Tentang Tidur Yang Perlu Anda Tahu

noa said...

Ujang lagik???

ni mesti sbb aku tak sempat masuk tu yg dia menang tu

ENTRY HOT : Senyum ^_^

mrs kayrul said...

tahniah ujang dan hanim...salam perkenalan..singgah dari blog ujang

Hanim Mahali said...

Tahniah pada pemenang...opss,akak lah pemenangnya...hehehe...Thanx syed...
Boleh dapat header baru pasni...suka!

Siti Safiyyah said...

haa itu dah ramai tu yg bagi cadangan dan kritikan..lepas ni sila2 lah improvekan blog ye..;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...