Friday, March 4, 2011

PANAS : Kekasih Baru Ana Raffali??


Assalamualaikum .. Siapa yang tak kenal anak gadis kelahiran Kuala Lumpur yang manis ni kan? Aku rasa semua dah kenal dah dia ni.. maklum la.. AJL ke 25 tu! hehehe, walaupun kemenangan dia pencetus kontroversi buat ptama kalinya dalam sejarah AJL.. tapi, ape aku kisah? aku suka jugak kat dia! x kiraa! hahaaa...aku ikut la jgak pkembangan diaa skit skit (ye ke? hahaa) .. x caye? nah biodata dia.

NAMA PENUH: Ana Nur Hidayah Mohd Raffali

NAMA SINGKATAN: Ana Raffali

TARIKH LAHIR: 4 November 1985

TEMPAT LAHIR: Kuala Lumpur

ADIK-BERADIK: Anak ke sembilan daripada 11 beradik

KARIER: Penyanyi dan penggubah lagu

PENDIDIKAN: Graduan Kelas Pertama Ijazah Sarjana Muda Pendidikan TESL (Kepujian), Universiti Teknologi Mara (UiTM)

MUZIK YANG DIGEMARI: Rock, alternatif, pop & klasik

ALAT MUZIK: Gitar Martin & Co 000-15

IDOLA: M Nasir dan Datuk Siti Nurhaliza

LAGU YANG DICIPTA: Hujan Bunga di Kuala Lumpur, Mekanika, Cuba Jangan, Ketika Aku Kecil, Ingatkan Aku, Tingkap Kaca, My Darling, Ghost, Lovely Lovely Scene dan Paint Me



OK , jom start cerita! , korang tau takk.. lepas dia balik daripada AJL 25 hari tu..keesokan harinya dia ade photoshoot dekat area TEMERLOH! wehh! temerloh tu! ape lagi... aku pun mmg tak melepaskan peluang la untuk berjumpa dgn dia! hahaha,tp...ramai sangat orang. hmm.sedih weh.. aku x dapat peluang lgsung jmpe die. tgk dari jauh je...lepas tu, ttiba..hancur lagi hati aku..bila aku nmpak dia dgn pakwe baru dia..tangkap gmbar bsama! waaaaa!! serius sdeyh!. aku pun sempat la tangkap curi2 gmbar die dgn pakwe die.... korang nak tgk? waaaa.! tgk tgk..jemput la tgk..




tgk tu!! WAAAA! sampai hati kau menghancurkan hati peminat ANA! dah dah!! malas da nak minat hang! sobb999..!! mmg jeles rtahap gaban nihh! baii!


p/s : korang pun tolong la jeles skali! hahahaa

38 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

errr..rasa nya macam awek aku ni..cne leh amek gambar dgn ko...haha

APi said...

pakwe ana yang tukang tangkap gambar tu sebenarnye..

Naoe Rain said...

owhhh die tesl ke... pastu die jdik cikgu ke x?

Unknown said...

wakaka..tak bleh blah..

Puan Kutu said...

hensemnya pakwe ana tu ekk..kekekeke

Zeanne said...

baik punya edit..hahaha

Unknown said...

pokemon.. tgh jeles nih

Asfz said...

erk -,-
alahai...hahahahah

~aYeeN & SuE~ said...

tipu2..pic super impose ni..hakhak..
~bkn mud jeles

Anonymous said...

gambar tipu laa. HAHA =D

fi said...

TESL ??? yes!menambahkan minat la nak ambik ni... jgn lupa en syed.. TESL tau?

Lulu Rahman said...

hahaha, ape seyh.

JiwaMusik™ said...

wehh aq nak gela besar...jgn halang...
huahuahua...hahahaha...
entry xley blaa...

Syafiq Rosli said...

haha..tak menahan..

Faizal n Fashitah said...

Hahaha aku ingatkan sape tadi chettt! ekeke

Hanim Mahali said...

dah agak....pengsan sat....

Muhammadnuraizuddin said...

*pengsan skali lagi.

ZACK ENTRY said...

untung la dah boleh duk sebelah dengan ana raffali..haha

ArryCode said...

berangan rambutan ler.... huahuhauhaua
lawak2

SyedGraphix Dot Com said...

@iqbalhakimi eh ehh..awek aku ok. hahaa

SyedGraphix Dot Com said...

@APi ohh . sudah pasti bukan. haha

SyedGraphix Dot Com said...

@Naoe Rain x tau la plak. haha

SyedGraphix Dot Com said...

@Jejaka Terhangat jgn la gelak. malu i. hahaa

SyedGraphix Dot Com said...

@Puan Kutu ensem kan!? XD

SyedGraphix Dot Com said...

@annenyss hahahaha. XD

SyedGraphix Dot Com said...

@Encik Blogger sila jeles byk2 ehh

SyedGraphix Dot Com said...

@asfz lily hahaha. knp mengeluh tu ? XD

SyedGraphix Dot Com said...

@MiszFieqa♥ ehh. gambar betul ni

SyedGraphix Dot Com said...

@C I K . F Y Z A jommm hamek TESL

SyedGraphix Dot Com said...

@Lulu Rahman malu laa. hahahaa

SyedGraphix Dot Com said...

@fareez tajudin boleh x jangan jeles? hahaha

SyedGraphix Dot Com said...

@Hanim Mahali pengsan lama pon boleyy. hahaa

SyedGraphix Dot Com said...

@Faizal n Fashitah hahahaha,. entry bosan

SyedGraphix Dot Com said...

@Syafiq Rosli tahan la dulu SR. haha

SyedGraphix Dot Com said...

@Muhammadnuraizuddin DIN , jgn pengsan kat sni. hahaa

SyedGraphix Dot Com said...

@ZACK ENTRY untung kan? syg lah kat Ana XD

SyedGraphix Dot Com said...

@ArryCode hahahaa.skali skale

Solihin Zubir said...

ngaku jela tu gmbar edit! hahaha.. (nada jeles) heheh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...