Saturday, March 5, 2011

TERJAH blogger KREATIF : HazHand


Aassalamualaikum.. pagi2 camni.. tetiba je aku berminat nak review blog orang. hehee. oh ya! pagi ni aku nak perkenalkan kat korang blog Haz Hand . Kat atas tuhh header diaa..Korang tau x pemilik blog ni?? taktau? meh nak bagitau.. pemilik dia seorang LELAKI yg bernama Hasif Zul..nak name ayah korang tanye die eh.

Blog dia mmg x berat langsung.. pastu, kaler template kelabu2 pastu ade macam putih2 sikit..SUKA lah. simple je. pastu, ape lagi ehh... dia ni pun minat jugak dekat graphic design ni! wahh, kita serupa! hhaha..part header dia plak.. aku tafsirkan tangan tu..sebagai hasil karya dia dan kekuatan dia dalam mengharungi liku2 dalam dunia iT . dan , aku juga tafsirkan Tangan tu sebagai seorang yang kuat? pon boleyy.. <--suka suka tafsirkan orang kan aku nih? hahahaa!.

Entry dia yg aku minat kan..ade satu ni..aku baru je terbaca td! hahaha. aduhh. lampi btul aku ni.. nak tau entry ape??? nah tgk ni Kemana Hala Tuju Budak IT? . aku pun macam terbuka la skit minda aku nih.. ahaha. sbenarnya..aku pun sering anggap yang budak2 IT ni mcam peluang pekerjaan dia x de weh.. -.-". sbb tu aku rasa macam nak kuburkan je minat aku nih. sob3.


Tentang pemilik BLOG hazhand : 

Aku start kenal dia dkat SAHABAT BLOGGER.. ntah macamane leh knal aku x ingat sudah -.-". Pelajar programing di Poli Sabak Bernam.. sekarang sedang menjalani praktikal di mna tah aku x ingt. dan berumur 20 tahun.. kalau korang nak tau... dia pun ade buat servis tau.. servis ape?? ni ha. .servis ni..


tadaa! Servis Design Header!! Kalau korang nak header cun cun comey comey ensem ensem and lawa2.. korang bleh la pergi ke blog dia.. untuk maklumat lanjut, CLICK HERE...oklah, kalau korang nak tau lebih2 lagi psal diaa. gi la follow blog dia tuhh! gempak weh! ADD FB pun boleyy..


Akhir kata, " Jgn jadi bodoh! jadi kreatif ok!?" Baiii =)

8 comments:

HazHand said...

hahahah! siot!!! buat jugak ko kan...
anyway,thanks la sahabat!
terharu!! hahahha
dak kecik nye psal,wa jd happy pg nh!! hahah

SyedGraphix Dot Com said...

@HazHand hahaha. not a big deal la abg asip! ehh asip! hahaha XD ..

Mahirararara said...

kembung kempis si asip kene rebiu HAHA bgs budak nih , kata Mahirah kpd Syed ;p

Siti Safiyyah said...

perghh rajin2 belaka nak design header..promot weh ;p

SyedGraphix Dot Com said...

@mahirahnazlim asip mmg da kembung la. ahahaha

SyedGraphix Dot Com said...

@Siti Safiyyah hahahaha . die mmg rajin

cahaya UMMI.. said...

eh eh...sorang lagi grafik designer..hehe..suke2 :)

Zeanne said...

seronok tengok designs orang.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...