Wednesday, March 9, 2011

Perlu ke tukar template?? PERLU TAK? TOLONG..

Assalamualaikum... huaarghh! tolong aku.. tlong! for sure sekarang aku keliru.. keliru lahh.. patut ke aku kekalkan template ni dan header ni?? korang rasa template aku ni perlu dikekalkan ke or... tukar ehh?? Aku da buat da survey dkat Sahabat Blogger semalam.. aku tanya diorang...ape pendapat diorang ttg blog hitam? pastu.. diorang jawab... ni haa.


tapi, yang ni aku da tapis tapis laa.. ade byk comment yg aku x amek lg. hahaha. ok, berkaitan dgn komen diorang kat atas nihh.. nampaknye .. 2 orang yg x suka header aku..2 org lagi yg suka. hahaah! seri weh. camne ni...lepas tu, MAN ckap yg die minat putih.. errr... aku pun minat jgak putih sbnarnye..lalala~

Tapi, kalau aku tukar template aku ni kepada putihh.. banyak mende yang x betol + mereng -.-" nak tau ape ke mende? 1st, korang bayangkan font yang aku dah warnakan dgn warna putihh. bila aku tukar plak template putih.. ape jadi?? tenggelamkan!? tenggelammm.. abis lah tenggelam aku punya entry.. macamane diorang nak baca.. pastu nantii ade plak yg ckap x dapat baca entry yg lama tu.. huaaa. btul tak?.. aku da lame dah terpikir nak tukar kaler putih punya template..tapi disebabkan perkara ni lah smpai sekarang aku x tukar...pastu lagi, 

korang tengok x gambar-gambar yang aku edit..mostly semua transparent background dimana menggunakan font kaler berwarna PUTIH! see? aaaaa.... aku mmg pening pikir pasal ni. dah lame da.. lamaaaa sudahh! kalau aku tukar jugak..mesti tenggelamkan aku punya gambar tu .. sob3 :'(. so macam ne ni..Serius aku x de mood bile pk pasal mende alah nih weh.. haiihh...da la template org pun aku x siap lagi. lagi nak pikir template sndiri yang da tunggang langgang.. HAHA. kalau korang perasan. dkat atas header aku tu.. da kosong gilaa. da x de header da....nak wat header pon macam xde mood bila pk pasal template. haiihh.

Perlu ke aku tukar template??? perlu ke?? perlu ke??? aaaa.. tolongg3..


26 comments:

Unknown said...

disclaimer tuh ko letak kat footer pon leh..:)

KyêrulL said...

TUKARRRR xkira, post background kala lain.. cepattt.. *terharu nama aku ada HAHAHA

apezs shah said...

salam

saya setuju dengan yg bersetuju utk ditukarkan template ni.. warna hitam okeh. cuma mcm sukar nak baca entry dan fontnya kecik. kkdg sakit juga mata walaupun jelas hehe..

*pendapat saya.

Zeanne said...

tukar bg kitorang another great impression..ekeke ;p

Umar Faruq said...

ekutkan pada keadaan ko skrg aku rase better ko kekalkan je background itam tuh.. tpi make sure tulisan entri ko jelas.. jgn buat mcm sebelum ni.. tak nmpk sgt..

footer tu aku rase lagi elok kalau ko letak bawah sbb macam tak penting sangat je.. mcm buat saiz image header ko tu besar je.. susah org yg connection slow nak loading..

xyah tukar template la kut sbb byk sgt benda yg tak best akn berlaku kalau ko tukar template... rugi woo..

Unknown said...

ni dah ok nih.. byk lainnnya dari semalam.. color tulisan dah putih.. jelas. header tu aku rase yg lame tu dah ok je.. ni pon ok jgk.. template hitam ok je geng..

Faizal n Fashitah said...

so far color hitam dah ok dah. Cuma kat bahagian posting, widgets,.. kalo bleh kasi color yang terang sket (brownish or dark grey color).. atleast nampak kemas sket XD

Saddan Juhari said...

ok la nie.. simpel, header tu pon cuun.. tulisan tu, no kumen..

aziah aziz said...

blog dah lawaa . black is nice . template tak payah tukar kot . header tuh pun lawa tapi kecikkan sikit laa . besar sangat . HEHE .

*hanya memberi pendapat ;))

Faa Maryanne said...

hitam ni so dark sangat lahh, tukar ke cerah macam yg kyerull cakap pun okayy ;)

ZACK ENTRY said...

background hitam ni dah ok, kalau boleh tukar background post kepada warna putih..mungkin nnti blog ni nampak lebih menyerlah..:)

suffer8zine said...

juga merupakan identiti sesuatu blog tu, so cari la yg terbaik ok

Terkini : Helang Terbang Terbalik

Hanim Mahali said...

dah ok ni background hitam, asal tulisan tu jelas. warna yang mudah orang baca...

-ilhamArman- said...

yes!! header ni lawa wei.. :)...
dah xde burung gedabak too!.. huhuhu..

aperpun ak rasa ko pny hitam background dah cun (sebab aku suka hitam).hehehe.. kalu putih pun ok!. yang penting tulisan ko kecik2 membuatkan org rabun seperti ak membuat jarak 10cm ngan skrin laptop nak baca entry ko!...

*opinion aku kat atas...

YEHHHHHHHHHHHHAAAAAAA!! nama aku ada kat atas.. KEMBANG KUNCUP!

Raden said...

tukar wane pink! br la lelaki abadi!

zeeleey said...

oooooo...cantik dah nih! sebab u punye graphic colorful.
Background hitam memang kena sgtkan!
My opinion la kan!! he..he

Cik SCC said...

bg ak dah cantik lah ni syed..

tp law ko tukar putih,,geng ngn aku larh..
haha

Farhan AJ said...

syed....ko dah berjangkit dari aku nie,,suke2 tukar template n header..haha

ezaty said...

hehe. depands pada diri. kalau rasa nak tukar, tukar la. tapi honestly, sy da suka apa yg ada kat blog ni. kemas & menarik

Nadhirah AR said...

bagi la kaler baru kat blog ni . sesuai dengan header . hitam cam suram sikit . header lak ceria . tak balance ^^

eyjalukman said...

tkpelahh syed .
buat anjakan paradigma . hee ;)

hamzah ian said...

ko punya header cun woo

touya said...

mungkin kau kena timbulkan sikit border antara kawasan entry ... errr faham tak ?

Ze_Mhis said...

header sangat cantik. plis jangan tukar header. background post nak letak kaler selain putih pun cantek jugak. nampak blog lebih meriah... sila kekalkan header anda... plis plis plisssss

Tieah Madian said...

Perlu sangat syed.. Pertama sebab kau memang terer bab design header blogger lain kan, so agak janggal di situ sekiraya kau punya blog takde header.. Serius ni! Dan header itu jugak adalah pandangan pertama pambaca baru kepada kita.. Bila dia tengok header menarik, pasti dia rasa kagum dan cuba mencari tips2 dalam blog ko ni.. Dan akan jadi pembaca setia kot kalo dia rasa entry sama menarik dengan header.. Eh eh, asal aku taip panjang lebar ni.. Last but not least, header sangat penting.. Kalo tak penting aku pun takde header.. Ben pun takde.. Huhuhu..

Entry Terbaru 1 : Krisdayanti Follow Twitter Aku???
Entry Terbaru 2 : Kentut Punya Pasal Orang Tersayang Dilupakan

Toyota Parts said...

Unfortunately we cannot understand your question. This is the English section of Yahoo Answers, so you usually need to post your question in English in this section to get help with it.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...