Tuesday, March 22, 2011

Contest Adik-Beradikku Yang Cute


Assalamualaikum.. 1stly. nak bagitau yang aku dah ngantuk. lepas tu aku nak bagitau lagi yang aku join contest ni. pastu aku nak bgtau contest apa yang aku join. HAHA. aku jon contest adik beradikku yang cute . by Fadhirul Ahmad . Sebab utama aku join contest ni sebab aku mula perasan yang sememangnya adik beradik aku mmg kiut. hahaha. so, aku rasa kalau aku join contest ni. aku konfirm menang la! 
*ayat x leh blah*

NAK BACA SYARAT2 PENYERTAAN TENGOK KAT SINI
so, tanpa melengahkan masa.. jom kita starrttt! 


dari DEPAN : Aku 
BERTUDUNG CEKELAT : Akak Aku..

kitorang ade dua adik bradik je lahh! hahaha. so, ini lah kami. kiut kan? aku lah yg paling kiut skali dr akak aku..kan kak long kan? HAHA. harap kau x baca.! XD

then, soalan dia .. KENAPA AKU PILIH GAMBAR NI : banyak sebab sebenarnya aku pilih gambar nih. 1st, gambar ni adalah diantara gambar2 kami yg terkiut.. *saje malas nak letak yang paling kiut* kang x de saingan la plak kan dgn diorang. KAH KAH KAH..selain itu juga, aku pilih gambar ni sebab aku ade buat pose yang agak pelik disitu.. utk pengetahuan ramai, aku ni seorang yang pemalu.. kalu dilihat dari sudut aspek pergambaran *poyo* semua pose2 aku amatlah kaku dan tidak bernyawa. then, bila aku lihat aku post macam org yang x sihat hensem ni...aku terus memilih gmbar ni..lagi satu, tetibe teringat kata2 ANWAR HADI " I do like my new blazer..pretty rockin rite?" lebih kurang cam tu la.. kalau anwar hadi ckap dia punya blazer tu blazer baruu.. aku pn nak ckap.. jacket tu jacket baru LOL..

Seterusnya..aku pilih pic ni jugak jugak sebab pose akak aku..akak aku ekceli sangat suka berphotogedik! tapi, dia punya post amatlah kaku.. nak tengok dia buat peace tu susah wehh! ni pun da kira 1000 rahmat da tergerak hati dia nak buat peace tunjuk kat org ramai.. selain itu, pemakaian yang dikenakan oleh akak aku pun agak sopan...Makanya, tiada kecacatan bagi gambar yang aku pilih ni...

Secara konklusinya.. gambar ini amatlah menunjukkan bahawa kami ini adalah adik bradik yang kiut miut dan hensem mensemm..dan saya rasa gambar ini layak untuk diangkat sebagai pemenang bagi contest ini. HAHAHA ! .So, aku nak tag MEREKA ,

RAKSASA! yg mcm raksasa
Fakhrul! yang kuat melucah
POK NIQ! rakan kpd fakhrul yang juga kuat melucah

p/s : kenapa aku macam abg? demmm

17 comments:

akufakhrul said...

Psssssfffftt!!!! dermmm!! aku mn ade ske melucah weiI!! ko yg wt aku melucah!! arghhhh!!!

CG said...

haa!ko anak bongsu..aku dh agak dh..ptot pon ko cm manja2 cipan kt BCR..kehkehkeh! =P

amier azrul alias said...

olohhh
kiut nyeee :p

Farhan AJ said...

dia kate "how do u like my new blazer la" =_=''

Along Usop said...

tunggu aku lak join.. heheheh.. =p

Fuza Marquis said...

kakahkah selamba je cakap member kuat melucah.
berkat akak buat peace, insyaAllah menang!

fyna ahmad said...

tomey2...

Zeanne said...

sweet je.hahaha ;p

Bunga said...

hahahah..sabor je la..ahhaa..

akufakhrul said...

Hai kacak! Heheehe.. :D

Solihin Zubir said...

dok buat muka perasan ka tu? heheh..

HazHand said...

pergh.,comel.. mcm aku gak!! hahha
AKu lg comel kot!

Nazrul Ashraff said...

erk? 2 beradik je? haha..

http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/03/contest-kami-fotogenik.html

ada contest dari vampire pulak..haha..x join,aku sebat :P

nur aisya humaira said...

SG,kompem kt umah pgl adik ni...kan2???hak2..:)

Siti Safiyyah said...

HAI ADIK SYED.

la la larikkkk ;p

wan farah said...

aloloo..comeynye akak adik syed nie..hahhaaa

Areyoudys said...

as salam..
dapat 3A pun, tu adalah ketentuan-Nya lepas kita berusaha~
jangan patah semangat. ni nak habaq ni. boss atas ku ni,bukan nak ngutuk dia. cuma nak bagi motivasi sikit kat hang. dia dulu failed spm tau(bm tuuu). math dia failed. sains failed, la ni tengok. berkat usaha dia untuk bangun kembali lepas failed tu, dia sekarang dah ada master tau. banyak research yang dia dah buat. kata2 semangat dia mudah.

"nak berjaya, mulakan dengan niat, dilakukan dengan perbuatan, dan disudahi dengan tawakkal."

ingat syed. yang penting, kena ada niat. tanamkan niat tu biar kekal. IPTA atau tak, bukan penentu kejayaan. yang penting, ada niat dah usaha.


peh.banyak tu. time trial, 4 paper

=_="

mak pak hang kat rumah tak bising?
wooo..gila terbeliak tengok
hehe..amin tu ada blog ke? siap promo kat sini~
ekeke~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...